Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Siyasi partiler ve reklamcılık 29 Kasım 1987 erken seçimlerindeki reklam uygulamaları
(Anadolu Üniversitesi, 1989)
29 Kasım 1987 erken genel seçimleri Türk seçmenlerin pek alışık olmadığı bir kavramı gündeme getirmiştir. Bu da siyasi partilerin seçim kampanyalarına reklama yer vermeleri ve reklam ajanslarıyla çalışmalarıdır. Birinci ...
Türkiye'deki reklamlarda ünlü kişi kullanımı
(Anadolu Üniversitesi, 1989)
Günümüzde önemli hızla artan reklam olgusu, birçok reklam ajansını da birbirine rakip hale getirmiştir. Reklam ajansları, hazırladıkları kampanyalar ile hedef kitlenin dikkatini çekme, ürün ya da hizmete karşı ilgi uyandırma, ...