Ara
Toplam kayıt 12, listelenen: 1-10
A descriptive study on e-marketing in Sudan
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Çalışma, Sudan'daki e-pazarlama üzerine betimleyici bir çalışma incelemeyi, Sudan iş dünyasında e-alışveriş konseptine yönelik müşterilerin davranışlarını analiz etmenin yanı sıra yöneticilerin kendi üretim şirketlerinde ...
İnternet üzerinden satın alma yapanların e-perakende sitelerine yönelik güven oluşturmalarında kullanıcı yorumlarının etkisi : tüketici elektroniği ürünlerinde bit uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2012)
İnternet sisteminde meydana gelen gelişmeler, pazarlama da dahil olmak üzere birçok alanı etkilemiştir. İşletmelere yeni fırsatlar yaratmış, pazarı da daha rekabetçi yapmıştır. Daha çok işlemin sanal ortama taşınması ...
Tüketici elektroniği ürünlerinin internet üzerinden pazarlanması ve üniversite öğrencilerinin tüketici elektroniği ürünlerini internetten satın alma faaliyetlerine yönelik bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Hızlı gelişmekte olan teknoloji ve yenilikler tüketici elektroniği ürünleri, internet, elektronik ticaret ve elektronik pazarlama gibi kavramlar getirmiştir. Gelişen teknoloji ile hayatı kolaylaştıran internet ya da cep ...
B2B pazarlama iletişiminde sosyal medya kullanımı : keşifsel bir çalışma
(Anadolu Üniversitesi, 2014)
Dijital teknolojilerin gelişimi ile birlikte insanlar iletişim için yeni kanallara sahip olmuşlardır. Bu kanalların en önemlisi olan internetin kullanıcılarına sunduğu en büyük iletişim aracı sosyal medyadır. Sosyal medya ...
Perakendecilikte internetin alternatif bir satış aracı olarak kullanılması, Gima T.A.Ş. ve Migros T.A.Ş.'de karşılaştırmalı bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2004)
Özellikle internetin ortaya çıkmasıyla hızlanan ekonomik alandaki gelişmeler ve elektronik ticaretin etkileri, işletmelerin değişmesini ve yeni çağa ayak uydurmalarını gerektirmektedir. Perakendeci işletmeler, internet ...
Küreselleşme sürecinde KOBİ'ler ve KOBİ'lerde e-ticaret uygulamaları
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
Bu tezin amacı, KOBİ'ler hakkında genel bir çerçeve çizerek dünyanın çeşitli yerlerinde ampirik araştırmalar sonucu elde edilen veriler üzerinde uygulamalı çalışma yapmaktır. Dört bölümden oluşan tezin uygulama kısmı ...
Tüketicilerin internet ortamında satın almalarındaki anlık davranışlar
(Anadolu Üniversitesi, 2006)
Türkiye'de İnternet'ten alışveriş eden tüketicilerin sayısı giderek artmaktadır. İnternet üzerinden alışveriş eden tüketicilerin anlık satın alma davranışlarını analiz etmek, bu satış kanalını kullanan pazarlamacılar için ...
Otomotiv sanayi ürünlerinin internet üzerinden pazarlanması ve üniversite öğretim üyelerinin on-line otomobil satın alma tercihleri üzerine bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2006)
"Karayolları Taşıt Araçları İmalat Sanayi" olarak tanımlanan otomotiv sanayi, yarattığı katma değer, sağladığı istihdam, geliştirdiği teknolojiler ve yaptığı yatırımlarla, dünya ekonomisinde önemli bir yere sahiptir. ...
Elektronik ticaret ve Eskişehir'de metal eşya, makine teçhizat ve elektrikli aletler sektöründeki küçük ve orta büyüklükteki işletmelere yönelik bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2003)
Bilginin üretilmesi, işlenmesi ve iletilmesindeki gelişmeler bilgiyi elektronik ortama taşımıştır. Bilgisayarların ağ şeklinde belli bir protokolle birbirlerine bağlanmaları sonucunda birimler arası fonksiyonel bilgi akışı ...
İnternet ortamında sipariş alma ve satış işlemlerinin muhasebe bilgi sistemine etkisi ve bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2001)
Çalışma, internette faaliyet gösteren işletmelerin, muhasebe bilgi sistemlerinin incelenmesi üzerinedir. Bu konunun seçilmesindeki amaç, elektronik ticaretin bir bölümünü oluşturan internet ticaretinin gün geçtikçe ...