Konu "Konaklama sanayii -- Pazarlama" için Tez Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
-
Konaklama işletmelerinde Barter sistemi uygulamasının pazarlama fonksiyonuna etkisinin analizi : Barter sistemine üye olan konaklama işletmelerine yönelik bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2007)Bu araştırmada, Türkiye'de faaliyet gösteren barter işletmelerine üye 3, 4 ve 5 yıldızlı konaklama işletmelerinin pazarlama fonksiyonlarının, barter sisteminden ne düzeyde ve yönde etkilendiğinin çeşitli değişkenler açısından ... -
Konaklama işletmelerinde önbüronun satış geliştirme ve gelir arttırmadaki işlevinin yapısal analizi ve bir alan araştırması
(Anadolu Üniversitesi, 1998)Konaklama endüstrisi artan seyahat hareketleri sonucunda daha karmaşık bir yapıyla gelişimini sürdürmektedir. Otelin bütün gelir merkezlerinde mevcut satışların en çoklanması işletmenin ekonomik yaşantısı için büyük öneme ... -
Otel işletmelerinde ilişkisel pazarlama ve Kemer Bölgesindeki otel ve tatil köylerinde ilişkisel pazarlama uygulamaları üzerine bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2000)Günümüzde otelcilik endüstrisi olgunluk dönemine ulaşmış ve rekabet ciddi bir şekilde artmıştır. Çok sayıda otel işletmecisi geleneksel pazarlama yaklaşımının gelecek için yeterli olmadığını fark etmiştir. Rekabet avantajı ... -
Sayfiye konaklama işletmelerinde oda satış yöntemleri ve son dakika (last minute booking) satışlarının yapısal analizi
(Anadolu Üniversitesi, 1997)Türkiye, artan yatak kapasitesi ve turizm gelirleri ile dünya turizm pazarından % 1.3'lük bir pay almakta ve 2000 yılında en yüksek pay sıralamasında ilk 10 ülke arasına girmeyi hedeflemektedir. Fakat, son yıllarda kitle ...