Gelişmiş Arama

Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4

    • Açık ve uzaktan öğrenmede mezun bilgi sistemlerinin geliştirilmesi : Anadolu Üniversitesi örneği 

      Fırat, Mehmet; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uzaktan Eğitim Anabilim Dalı; İbileme, Ali İhsan (Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi, 2019)
      Kitlesel öğretim yapan, açık ve uzaktan öğrenme yoluyla öğretimi sürdüren kurumlarda mezunlara yönelik çalışmalar ve uygun mezun bilgi sistemlerinin geliştirilmesi büyük önem taşımaktadır. Ulusal ve uluslararası düzeyde ...
    • Açık ve uzaktan öğrenmede oyuncu tiplerinin motivasyon ve akademik başarı bağlamında incelenmesi 

      Büyük, Köksal; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uzaktan Eğitim Anabilim Dalı; Şenocak, Dilek (Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi, 2019)
      Bilgi ve iletişim teknolojilerinde (BİT) görülen hızlı ilerleme ve yaşam boyu öğrenme kavramının son yıllarda önem kazanması Açık ve Uzaktan Öğrenmeye (AUÖ) duyulan ihtiyaç ve talebi arttırsa da, bu artışı düşük öğrenen ...
    • Açık ve uzaktan öğrenmede program değerlendirme : çevrimiçi İngilizce sınav eğitimi uygulaması 

      Genç Kumtepe, Evrim; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uzaktan Eğitim Anabilim Dalı; Korkmaz, Mutlu (Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi, 2018)
      Açık ve Uzaktan Öğrenme (AUÖ) ortamları tüm dünyada olduğu gibi Türkiye'de de son yıllarda yoğun bir şekilde kullanılmaktadır. Yabancı dil eğitimlerinde özellikle de İngilizce alanında artan ihtiyaçlara karşılık vermek ...
    • Endüstri 4.0'ın açık ve uzaktan eğitim sistemine etkilerine ilişkin uzman görüşleri 

      Özdamar, Nilgün; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uzaktan Eğitim Anabilim Dalı; Öz, Ömer (Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi, 2019)
      Bu çalışmanın temel amacı endüstri 4.0’ın açık ve uzaktan eğitim sistemine etkilerini keşfetmektir. Bu amaç doğrultusunda araştırmada Otto Peters’in endüstrileşme kuramında ele alınan unsurlar çerçevesinde endüstri 4.0’ın ...