Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYılmazsoy, Burak
dc.contributor.authorKahraman, Mehmet
dc.date.accessioned2020-09-29T12:36:24Z
dc.date.available2020-09-29T12:36:24Z
dc.date.issued2018en_US
dc.identifier.citationYılmazsoy, B, Kahraman, M. (2018). Uzaktan eğitimde sosyal ağlar ve öğreticinin etkinliği. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 4 (2), 5-9.en_US
dc.identifier.issn2149-2360
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/24854
dc.description.abstractUzaktan eğitimde işbirlikçi yapıda eğitim sürecinin gerçekleştirilmesi, mevcut sınırlılıkları ortadan kaldırmaya yönelik ders sunumlarının yapılması ve etkili eğitim süreci sunulması büyük önem arz etmektedir. Derslerin verimli, etkili öğrenme uygulamalarını içeren, sosyal ağların aktif kullanıldığı, iletişim ve etkileşim unsurlarına yer veren, öğrencilerin derse karşı daha istekli olduğu, işbirlikçi eğitim süreçlerinin planlaması öğrenci başarıları üzerinde etkili olabilecektir. Açık ve uzaktan eğitimde öğrenme ortamlarının tasarımında öğrenen merkezli işbirlikçi ders ortamının oluşturulmasında öğrenenlerin ilgi, ihtiyaç ve görüşleri alınarak hazırlanacak, yüksek görsel materyallerin kullanıldığı, uygulama ve medyaların yer aldığı ders süreçleri etkili ders ortamının oluşmasına katkı sağlayabilecektir. Kaliteli ve etkili eğitim verilebilmesi için öğreticinin alternatif eğitim metotlarını ile ders anlatımını gerçekleştirmesi, öğrenci ilgilisini çekecek ortamı oluşturması ve sosyal ağları uzaktan eğitimde randımanlı kullanması uzaktan eğitimde kalitenin artmasına imkan verebilecektir.en_US
dc.description.abstractIt is very important to realize the educational process in the collaborative structure in the distance education, to make the course presentations to remove the existing limitations and to present the effective education process. The planning of collaborative training processes, which include efficient and effective learning practices of the courses, active use of social networks, communication and interaction elements, and which students are more willing to learn, may have an impact on student achievement. The process of using high visual materials, practices and media will be able to contribute to the formation of an effective learning environment, which will be prepared by taking the interests, needs and opinions of the learners into the learning centered collaborative learning environment in the design of learning environments in open and distance education. To be able to provide quality and effective education, the instructor's alternative teaching methods will enable lecturing, creating a student-friendly environment, and efficient use of social networks in distance education.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectUzaktan Eğitimen_US
dc.subjectÖğretici Etkinliğien_US
dc.subjectSosyal Medyaen_US
dc.subjectEtkili Öğrenmeen_US
dc.subjectİsteklendirmeen_US
dc.subjectDistance Educationen_US
dc.subjectTeaching Activityen_US
dc.subjectSocial Mediaen_US
dc.subjectEffective Learningen_US
dc.subjectMotivationen_US
dc.titleUzaktan eğitimde sosyal ağlar ve öğreticinin etkinliğien_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAçıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisien_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesien_US
dc.identifier.volume4en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage5en_US
dc.identifier.endpage9en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Başka Kurum Yazarıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster