Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.date.accessioned2020-10-07T13:28:38Z
dc.date.available2020-10-07T13:28:38Z
dc.date.issued2018en_US
dc.identifier.citationGüler, E. (2018). Açık ve uzaktan öğrenme ortamlarında esneklik. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 4 (3), 75-95.en_US
dc.identifier.issn2149-2360
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/24920
dc.description.abstractUzaktan eğitim bir iletişim sürecidir ve bu süreçte temel olan, öğretme değil, öğrenmedir. Dolayısıyla öğrenme etkinlikleri, aslında yaşamın kendisidir. Alanyazında uzaktan eğitim olarak ifade edilen kavram yerine, 2018’li yıllara geldiğimizde, daha kapsamlı ve süreci ifade eden Açık ve Uzaktan Öğrenme olarak kabul görmeye başlamıştır. Açık ve uzaktan öğrenme gelişen teknolojiler ile birlikte çeşitlenmekte ve kullanılan teknolojilerden dolayı farklı dönemlerle adlandırılmaktadır. Mektupla yazışma modeli ile başlayan süreç, çoklu ortam, tele-öğrenme, esnek öğrenme olarak devam etmiş ve son olarak içinde bulunduğumuz dönem “akıllı esnek öğrenme” modeli olarak devam etmektedir. Bu çalışma kapsamında, açık ve uzaktan esnek öğrenme ortamlarının özellikleri ile ilgili bilgilendirme yapıldıktan sonra, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi’nin bu çerçevede incelenmesi yapılmaktadır.en_US
dc.description.abstractDistance education is a communication process. The basis of the process is learning not teaching. So learning activities are actually life itself. Instead of the concept expressed as distance education in the field of literature, it began to be accepted as Open and Distance Learning, which expresses more comprehensive and process in the years of 2018. Open and distance learning are diversified with developing technologies and due to the technology used, it is named in different periods. The process that started with the letter correspondence model continued as multimedia, tele-learning, flexible learning, and lastly the period we are in as "intelligent flexible learning" model. In this study, after informing about the features of open and distance flexible learning environments, Anadolu University Open Education System is examined in this context.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectAçık ve Uzaktan Öğrenmeen_US
dc.subjectEsnekliken_US
dc.subjectEsnek Öğrenmeen_US
dc.subjectOpen and Distance Learningen_US
dc.subjectFlexibilityen_US
dc.subjectFlexible Learningen_US
dc.titleAçık ve uzaktan öğrenme ortamlarında esnekliken_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAçıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisien_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesien_US
dc.contributor.authorID0000-0002-0492-4492en_US
dc.identifier.volume4en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.startpage75en_US
dc.identifier.endpage95en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.contributor.institutionauthorGüler, Emel


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster