Kategori "Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Başka Kurum Yazarı" Cilt.16 Sayı.4 İçin Listeleme
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
-
Bir yumuşak güç kaynağı olarak Türkiye’deki Çin medyası
(Anadolu Üniversitesi, 2016)Son yıllarda küresel ekonomide güçlü bir aktör haline gelen Çin; gücünü “yumuşak güç” kaynaklarıyla desteklemek için yoğun bir çaba harcamaktadır. Yumuşak güç stratejisinin “dışa açılmaya” dönüşmesiyle birlikte, medya ... -
Borsa İstanbul’da işlem gören sigorta şirketlerinin karşılaştırmalı finansal performans analizi
(Anadolu Üniversitesi, 2016)Gelişen bir finans piyasasına sahip olan Türkiye’de, sigorta sektörünün de bu gelişmeye uyum sağladığı görülmektedir. Özellikle bireysel emeklilik sisteminin getirilmesi ve devlet destekli bir yapıya kavuşturulması ... -
An empirical analysis of cultural economy in Turkey’s metropolitan regions
(Anadolu Üniversitesi, 2016)Since 20th century, culture has been counted among one of the major contributors to economic growth and development. As a concept with three dimensions as social, political and economics, it has been taking increasing ... -
Fen eğitiminde argümantasyon temelli öğrenmenin akademik başarıya ve bilimsel süreç becerilerine etkisi: Bir meta-analiz çalışması
(Anadolu Üniversitesi, 2016)Bu araştırmanın amacı; argümantasyon temelli fen öğrenmenin öğrencilerin akademik başarılarına ve bilimsel süreç becerilerine etkisini deneysel yöntemlerle ortaya koyan bağımsız çalışmaların etki büyüklüklerini belirlemektir. ... -
Güçlü kent markası oluşturmada destinasyon kişiliği, bilişsel ve duygusal imajın rolü: Hatay örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2016)Bu araştırma, bir kentin bilişsel imajı, duygusal imajı ve destinasyon kişiliğinin, turistlerin kenti başkasına tavsiye etme davranışına oransal etkilerini açıklamayı amaçlamaktadır. Araştırma aynı zamanda bu etkilerin, ... -
Güçlü kent markası oluşturmada destinasyon kişiliği, bilişsel ve duygusal imajın rolü: Hatay örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2016)Bu araştırma, bir kentin bilişsel imajı, duygusal imajı ve destinasyon kişiliğinin, turistlerin kenti başkasına tavsiye etme davranışına oransal etkilerini açıklamayı amaçlamaktadır. Araştırma aynı zamanda bu etkilerin, ... -
Marketing communication strategies for distance learning
(Anadolu Üniversitesi, 2016)Education is now a global product with institutions worldwide competing for students and finding ever more creative ways to satisfy student needs and preferences. Highly developed and competitive organization in the ... -
Teknoloji ile zenginleştirilmiş öğrenmeye yönelik öğretim elemanı geliştirme altyapısı
(Anadolu Üniversitesi, 2016)Eğitimin ulusal sınırlardan küresel bir boyuta taşındığı ve bilgi toplumu olma yolunda politikaların ön plana çıktığı günümüzde, Türkiye’de yükseköğretim kurumları ve öğrenci sayısındaki büyümenin salt niceliksel değil ...