Ara
Toplam kayıt 10, listelenen: 1-10
The meaning of human resource management for hr managers: A metaphor analysis
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
In this study, it is aimed to determine how HR managers conceptualize HRM through metaphors in Turkey. For this purpose it is revealed the metaphors that
human resource managers use with regard to human
resource management ...
Bizans dönemi mekân aydınlatmasında “İslami Tipte” cam kandiller
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
İslami tipte cam kandiller, zarif formu ve işlevsel tasarımıyla pek çok kültürde tercih edilen bir ışık kaynağıdır.
Bununla birlikte, bu tip kandillerin İslam kültüründe,
özellikle cami aydınlatmasında yaygın kullanımı, ...
Turkish versus English? İngilizce marka adlarının tüketici tutumları ve satın alma niyeti üzerine etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Marka ismi her gün farklı kaynaklardan gelen ürün
bilgileriyle karşı karşıya kalan tüketicilerin daha görmeden ürünle ilgili algılamalarını etkiler. Bu yüzden,
bir işletmenin alacağı en önemli pazarlama kararlarından ...
Türk kamu yönetiminde iç denetimden beklentiler: Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu
ile ülkemizde kamu kesimine iç denetim uygulaması
getirilmiştir. Bu çalışmanın amacı, Türk Kamu Yönetiminde bulunan iç denetim uygulamasının, Tapu ve
Kadastro Genel ...
Örgütlerde bilgi güvenliği yönetimi, kurumsal entegrasyon süreci ve örnek bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Bu çalışmanın amacı, bir üniversite hastanesinde,
planlama, uygulama ve iyileştirme aşamalarıyla toplamda üç yıl süren Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi kurulum süreci tecrübelerimizi ve ulaştığımız sonuçları,
yöneticilere ...
Popüler kültür ürünlerinde mitolojik ve dini öğeler: İnsan lekesi ve housekeeping örnekleri
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Bu makale popüler kültür ürünlerinde mitolojik ve dini
anlatıların nasıl işlerlik kazandığını göstermeyi amaçlamaktadır. Bu amaçla her ikisi de sinemaya uyarlanmış iki popüler edebi esere bakılmıştır. Bu eserlerden
ilki ...
İç göç ve mekânsal dışlanma
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
1980’li yıllardan itibaren hızlı bir ekonomik gelişim
sergileyen ve küresel piyasalarla eklemlenen Denizli,
söz konusu gelişmelere paralel olarak önemli bir iç
göç merkezine dönüşmüştür. Göçmen nüfus, yerli nüfustan ...
G-7 Ülkelerinde rüzgâr enerjisi ve ekonomik büyüme arasındaki ilişkinin panel eşbütünleşme yaklaşımı ile analizi
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Ülkelerin enerji taleplerini karşılamak için kullandıkları fosil yakıtların yakın zamanda tükenecek olması
ve çevreye verdikleri zararlardan dolayı yenilenebilir
enerji kaynakları önemli bir yere sahip olmaktadır. ...
Ürün adı değişimi ile yapılan yeniden markalamaya tüketici tepkisi: Pirina yağı üzerine bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Yeniden markalama müşterilerin hafızasında yeni
isim, slogan, logo, tasarım veya bunların bileşimi gibi
yeni marka elemanlarıyla yeni ve farklı bir konum
oluşturmak için yapılan stratejik bir yaklaşımdır. Yeniden ...
Marka deneyimi ve tekrar satın alma niyeti arasındaki ilişkide müşteri tatmininin rolü
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Artan rekabet sebebiyle, işletmeler müşterilerini ellerinde tutma konusuna daha fazla odaklanma eğilimindedir. Tüketicilerin değişen doğası, daha uzun ilişkiler
için daha fazla çaba harcanmasını gerektirmektedir.
İşletmeler ...