Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.advisorYılmaz, R. Ayhan
dc.date.accessioned2021-09-06T12:34:03Z
dc.date.available2021-09-06T12:34:03Z
dc.date.issued2020en_US
dc.date.submitted2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/26032
dc.description.abstractGünümüzdeki rekabet koşullarında rakip markalardan öne çıkmak isteyen markaların sosyal medya mecralarında var olmaları ve aktif bir şekilde bu mecraları kullanmaları göz ardı edilemeyecek bir unsurdur. Markalar hedef kitlelerine ulaşabilmeleri için onların bulunduğu yerde var olmaları gerekir. Bu bakımdan Instagram ve Instagram Story? lerini etkin bir şekilde kullanan markalar rakiplerinden bir adım önde olabilmektedirler. Bu tez çalışmasında, Instagram Story?leri ele alınmış ve Instagram Story? leri aracılığıyla mesajlarını hedef kitleye ileten markaların hedef kitlelerinde oluşan marka bağlılığı ve markanın Instagram Story? leri aracılığıyla hedef kitlede oluşturduğu tüketici tepkisi, etkiler hiyerarşisi bağlamında ölçülmeye çalışılmıştır. Araştırma kapsamında nicel veri toplama araçlarından anket yöntemi kullanılmıştır. Anket, Instagram Dm aracılığıyla ulaşılan kişilere online olarak uygulanmıştır. Araştırmaya 436 kişi katılım sağlamıştır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSosyal medyaen_US
dc.subjectInstagramen_US
dc.subjectInstagram Storyen_US
dc.subjectMarka Bağlılığıen_US
dc.subjectEtkiler Hiyerarşisien_US
dc.titleMarkaların instagram storylerine yönelik tüketici tepkisi : Madame Coco örneğien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.contributor.institutionauthorKesgin, Sibel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record