Browsing Cilt: 23 Sayı: 3 by Title
Now showing items 9-13 of 13
-
The role of social media in promoting organizational brand: a case of telecommunication organizations in Tanzania
(Anadolu Üniversitesi, 2023)This study was conducted with the aim of exploring the role of social media in promoting organizational brand. The study had three objectives. The first objective is to determine the ways that telecommunication organizations in ... -
Turizm araştırmalarında nedensellik: Q1 dergilerde deneysel dasarımın kullanımına yönelik bir inceleme
(Anadolu Üniversitesi, 2023)Bu çalışmada, nedensel ilişkileri test etmede en güçlü nicel yöntem olarak kabul edilen deneysel tasarım konu edilmiştir. Deneysel tasarım yönteminin turizm araştırmalarındaki niceliksel ve niteliksel durumuna ilişkin bir ... -
Türkiye imalat sanayinde yurtiçi satışlar ve ihracat ilişkisi: BİST Sınai Endeksinde yer alan imalat sanayi işletmeleri üzerine bir uygulama (2010-2020)
(Anadolu Üniversitesi, 2023)Bu çalışmada Türkiye ihracatında stratejik öneme sahip olan imalat sanayinin yurtiçi satışları ve ihracatı arasındaki ilişki 2010-2020 yılları için incelenmektedir. Çalışmanın veri setini Borsa İstanbul (BIST)’da işlem ... -
Vergi sistemlerinde cinsiyet eşitsizliklerinin giderilmesine yönelik reform önerileri
(Anadolu Üniversitesi, 2023)Gelir vergisi, vergilemede cinsiyete dayalı eşitsizliklerin temel kaynağını oluşturmaktadır. Ancak bu çalışmanın amacı ilaveten; tüketim harcamalarında, mülk ediniminde ve kullanım ücretlerinin tahsilindeki cinsiyete dayalı ... -
Z kuşağının markalarla ilgili içerik üretme nedenlerine ve alışkanlıklarına yönelik analiz
(Anadolu Üniversitesi, 2023)Son yıllarda markalarla ilgili kullanıcı türevli içerik kavramı hem uygulamacıların hem de literatürün dikkatini çekmektedir. Markalar tüketicileri kendileri hakkında olumlu içerik üretmeye teşvik etmek istemektedir. Bu ...