İlkokul öğretmenleri Covid-19 pandemi deneyimlerine dayalı olarak uzaktan eğitim ve yüz yüze eğitimi nasıl karşılaştırıyorlar?
View/ Open
Access
info:eu-repo/semantics/openAccessDate
2022Author
Anadolu Üniversitesi
0000-0002-8095-348X
0000-0001-8707-5918
Baloğlu, Eren
Fırat, Mehmet
Metadata
Show full item recordCitation
Baloğlu, E, Fırat, M. (2022). İlkokul öğretmenleri Covid-19 pandemi deneyimlerine dayalı olarak uzaktan eğitim ve yüz yüze eğitimi nasıl karşılaştırıyorlar?. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 8 (2), 1-35.Abstract
Covid-19 pandemisi sürecinde İlkokul öğretmenleri uzaktan eğitime acil bir geçiş yaşamış ve çeşitli güçlüklerle yüzleşmişlerdir. Bu da öğretmenlerin hem uzaktan eğitime hem de yüz yüze eğitime ilişkin algılarında değişim yaratmıştır. Öğretmenlerin yüz-yüze ve uzaktan eğitim süreçlerine ilişkin algılarının karşılaştırılması her iki eğitim biçiminin ilköğretim düzeyinde avantaj ve sınırlılıklarını ortaya çıkarmak açısından önem arz etmektedir. Bu araştırmada İlkokul öğretmenlerinin Covid-19 pandemi deneyimleriyle uzaktan eğitim ve yüz-yüze eğitimi nasıl karşılaştırdıklarını belirlemek amaçlanmıştır.
Source
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları DergisiVolume
8Issue
2Collections
- Cilt: 8 Sayı (1) [6]