İlkokul öğretmenleri Covid-19 pandemi deneyimlerine dayalı olarak uzaktan eğitim ve yüz yüze eğitimi nasıl karşılaştırıyorlar?
Göster/ Aç
Erişim
info:eu-repo/semantics/openAccessTarih
2022Yazar
Anadolu Üniversitesi
0000-0002-8095-348X
0000-0001-8707-5918
Baloğlu, Eren
Fırat, Mehmet
Üst veri
Tüm öğe kaydını gösterKünye
Baloğlu, E, Fırat, M. (2022). İlkokul öğretmenleri Covid-19 pandemi deneyimlerine dayalı olarak uzaktan eğitim ve yüz yüze eğitimi nasıl karşılaştırıyorlar?. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 8 (2), 1-35.Özet
Covid-19 pandemisi sürecinde İlkokul öğretmenleri uzaktan eğitime acil bir geçiş yaşamış ve çeşitli güçlüklerle yüzleşmişlerdir. Bu da öğretmenlerin hem uzaktan eğitime hem de yüz yüze eğitime ilişkin algılarında değişim yaratmıştır. Öğretmenlerin yüz-yüze ve uzaktan eğitim süreçlerine ilişkin algılarının karşılaştırılması her iki eğitim biçiminin ilköğretim düzeyinde avantaj ve sınırlılıklarını ortaya çıkarmak açısından önem arz etmektedir. Bu araştırmada İlkokul öğretmenlerinin Covid-19 pandemi deneyimleriyle uzaktan eğitim ve yüz-yüze eğitimi nasıl karşılaştırdıklarını belirlemek amaçlanmıştır.
Kaynak
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları DergisiCilt
8Sayı
2Bağlantı
https://hdl.handle.net/11421/28068Koleksiyonlar
- Cilt: 8 Sayı (1) [6]