dc.contributor.author | Girmen, Pınar | |
dc.contributor.author | Yıldırım, Demet | |
dc.date.accessioned | 2024-07-22T07:58:49Z | |
dc.date.available | 2024-07-22T07:58:49Z | |
dc.date.issued | 2019 | en_US |
dc.identifier.citation | Girmen, P, Yıldırım, D. (2019). İlkokul 4. sınıf Türkçe dersi kapsamında ölçme ve değerlendirme süreci uygulamaları. Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (AUJEF), 3 (4), 227-238. | en_US |
dc.identifier.issn | 2602-2249 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/28487 | |
dc.description.abstract | Bu araştırma, ilkokul 4. sınıf Türkçe dersi kapsamında ölçme ve değerlendirme süreci uygulamalarını betimlemeyi amaçlamaktadır. Verilerin toplanmasında doküman incelemesi ve yarı yapılandırılmış görüşme tekniği kullanılmış ve betimsel analiz yöntemi ile incelenmiştir. Çalışma grubunu oluşturan okul ve öğretmenlerin seçimi, amaçlı örnekleme yöntemlerinden maksimum çeşitlilik örneklemesi yöntemi ile yapılmıştır. Sonuç olarak, öğretmenlerin Türkçe dersinde her öğrenme alanını yeterince kapsayacak ölçme değerlendirme uygulamalarına yer vermediği ortaya çıkmıştır. Öğretmenlerin Türkçe dersinde daha çok sonuç değerlendirme tekniklerini kullandıkları süreç değerlendirmenin ise sistematik bir biçimde yapılmadığı görülmüştür. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Ana Dili Eğitimi | en_US |
dc.subject | Türkçe Eğitimi | en_US |
dc.subject | Ölçme ve Değerlendirme | en_US |
dc.title | İlkokul 4. sınıf Türkçe dersi kapsamında ölçme ve değerlendirme süreci uygulamaları | en_US |
dc.type | article | en_US |
dc.relation.journal | Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (AUJEF) | en_US |
dc.contributor.department | Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.identifier.volume | 3 | en_US |
dc.identifier.issue | 4 | en_US |
dc.identifier.startpage | 227 | en_US |
dc.identifier.endpage | 238 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Başka Kurum Yazarı | en_US |