Başlık için Cilt.07 Sayı.2 listeleme
Toplam kayıt 26, listelenen: 20-26
-
Reklamveren Reklam Ajansını Hangi Nedenlerle Seçer? Türkiye’ nin En Büyük Reklamverenleriyle Anket Çalışması
(Anadolu Üniversitesi, 2007)Türkiye’de reklamverenin reklam ajansı seçiminde önem verdiği özelliklere ilişkin çok az sayıda araştırma bulunmaktadır. Reklamverenin ajans seçiminde kullandığı ölçütleri ortaya çıkarmak amacıyla Türkiye’nin en büyük ... -
Reluctant Norway And European Union
(Anadolu Üniversitesi, 2008)In this study, economic, social and identity-related reasons of Norway underlying her two consequent rejections against the European Union membership in 1972 and 1994 will be analyzed. In the first part, Norway-Europe ... -
Satış Elemanı Adaylarının Değerlendirilmesine Ve Seçimine Yönelik Yeni Bir Yaklaşım: Fuzzy Topsis
(Anadolu Üniversitesi, 2007)Çalışmanın amacı Fuzzy TOPSİS yöntemini tanıtmak ve yöntem yardımıyla satış elemanı adaylarının nasıl değerlendirildiğini ortaya koymaktır. Çok Kriterli Karar Verme (ÇKKV) yöntemlerinden biri olan ve bulanık ortamlarda ... -
SERVQUAL Yöntemiyle Yükseköğretimde Hizmet Kalitesinin Ölçülmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2007)Bu çalışma Eskişehir’de bulunan iki farklı üniversitenin (Osmangazi Üniversitesi-Anadolu Üniversitesi) Fen Fakültesi öğrencilerinin, üniversitelerinin kendilerine sunduğu hizmetlere ilişkin beklenen hizmet ile algılanan ... -
Tüketicilerin Yenilikleri Benimseme Eğilimleri Üzerinde Kişisel Değerlerin Etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2007)Kişisel değerlerin, pazarlama ve tüketici davranışları üzerindeki rolüne ilişkin önemli sayıda çalışma olmasına rağmen, kişisel değerler ile yeniliklerin benimsenmesi ilişkisini araştıran çok az sayıda çalışma yapılmıştır. ... -
Yapılandırmacılık Ve Öğretim Uygulamalarına Yansımaları
(Anadolu Üniversitesi, 2007)Öğretim süreçlerinin etkili bir biçimde sürdürülebilmesi her şeyden önce öğrenmenin niteliğinin ve öğrenmenin nasıl gerçekleştiğinin bilinmesini gerektirmektedir. Öğrenmenin hangi koşullar altında nasıl gerçekleştiğini ise ... -
Yoğunlaşma Ve Piyasa Yapısı İlişkisi Çerçevesinde Türk Çimento Sektörünün Yapısal Analizi
(Anadolu Üniversitesi, 2007)Serbest piyasa ekonomilerinde ekonomik etkinlik, üretimde en iyi kaynak bileşimi ve tüketimde en iyi mal ve hizmet bölüşümüyle sağlanabilmektedir. Serbest piyasa ekonomilerinde bunu sağlayacak mekanizma, rekabetçi piyasa ...