Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorÖzsoy, Yahya, 1926-1996
dc.contributor.authorGökdağ, Dursun
dc.date.accessioned2015-07-15T07:23:40Z
dc.date.available2015-07-15T07:23:40Z
dc.date.issued1985
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/3145
dc.identifier.urien_US
dc.descriptionTez (doktora) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 6938en_US
dc.description.abstractAraştırmacının amacı, Açıköğretim Fakültesi (AÖF) ders kitaplarını, seçilmiş bir uzmanlar grubu ve öğrenci görüşleri açısından değerlendirmek ve uygulamaya yönelik öneriler geliştirmektir. Araştırma, AÖF birinci sınıfta okutulan 6 dersin 13 ve 21. üniteleri (toplam 12 ünite) üzerinde yapılmıştır. AÖF'ün danışmanlık hizmeti verdiği 18 bölgeden seçilen 500 öğrenci ve üç üniversiteden seçilen 6 öğretim üyesine uygulanan anket sonuçlarına göre, 1) Üniteler, amaçların davranışsal terimlerle ifade ediliş bakımından "yetersiz"; 2) Amaçların gerçekleşmesi için öğrenciye önerilen etkinlikler bakımından "orta"; 3) İçerik düzeni ve bilgilerin sunuluşu bakımından "orta" ya da "yetersiz"; 4) Yazılı anlatımın ve görsel öğelerin anlaşılırlığı, amaç-içerik uygunluğu, üslup, cümle uzunluğu ve fiziki okunabilirlik bakımından "yeterli"; 5) Anında kontrol sorularının anlaşılırlığı, ait olduğu bilginin özüyle ilişkisi bakımından "yeterli" bulunmuştur.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleUzaktan öğretimde basılı materyaller : Açıköğretim Fakültesi örneğien_US
dc.typedoctoralThesisen_US
dc.contributor.departmentEğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageXXII, 166 y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster