Ara
Toplam kayıt 218, listelenen: 1-10
Sosyal pazarlama aracı olarak kullanılan dijital medyanın, Covid-19 aşısına yönelik bireysel tutumlara etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2022)
Toplum sağlığını tehdit eden bulaşıcı hastalıklarla mücadelede, toplumsal bağışıklığın kazanılması, oldukça önemlidir. Buna karşın son yıllarda giderek artan aşı karşıtlığı, Covid-19 salgını ile dikkat çekici boyutlara ...
Analysis of the competition between China and the US in the 21st Century from the perspective of the concept of hybrid cold war
(Anadolu Üniversitesi, 2021)
In the 21st century, there has been complex competition among states for global power. In this regard, states are
often observed to confront each other. Globalization in the post-Cold War era led to technological ...
Türkiye’de siyasi partiler arası seçim ittifaklarına yönelik seçmen algısı: Karaman ilinde bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2020)
Kuvvetler ayrılığı prensibi doğrultusunda, hükümet sistemleri içerisinde parlamenter, yarı
başkanlık ve başkanlık sistemleri ön plana çıkmaktadır. Türkiye’de 2018 yılına kadar
parlamenter sistem hüküm sürerken, 16 Nisan ...
Blurring boundaries: Facebook groups as digital teachers’ lounges for ELT professionals
(Anadolu Üniversitesi, 2021)
Recent years have witnessed a rapid and widespread proliferation of information technologies and internet-based
applications and platforms, commonly referred to as social media, which powerfully infused into almost ...
Maliyetli sinyalizasyon teorisi bağlamında pazarlama iletişimi kampanyaları ve kitle iletişim araçları
(Anadolu Üniversitesi, 2021)
Aslen 1975 yılında Zahavi tarafından ortaya konulan “Handikap İlkesi”ne dayanan “Maliyetli Sinyalizasyon
Teorisi” günümüzde gerek hayvan davranışını gerekse insan davranışını açıklamakta yararlanılan bir teoridir.
İletişim ...
Finansal gelişme, ekonomik büyüme ve enerji tüketiminin çevresel kalite üzerindeki etkisi: E-7 ülkeleri örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2021)
Bu çalışmanın amacı E-7 ülke ekonomileri için (Türkiye, Hindistan, Çin, Brezilya, Endonezya, Rusya ve
Meksika) finansal gelişmenin, ekonomik büyümenin ve enerji tüketiminin çevresel kalite üzerindeki etkisini
1990-2014 ...
Muhasebe meslek mensuplarının yeni dünya ile imtihanı
(Anadolu Üniversitesi, 2021)
Dünyada beklenmedik bir anda ortaya çıkan COVID-19 pandemisi, tüm dengelerin değişmesine ve bireylerin
alışık olmadıkları çalışma koşullarına uyum göstermek zorunda kalmalarına sebep olmuştur. Bu ani değişim
süreci, bir ...
Tarımsal katma değer belirleyicilerinin panel veri analizi
(Anadolu Üniversitesi, 2021)
Bu çalışmanın amacı, seçilmiş 20 ülkenin Dünya Bankası ve Dünya Genelinde Yönetişim Göstergeleri
sitelerinden elde edilen 2000-2018 dönemine ait yıllık verileriyle tarımsal katma değer ve belirleyicilerinin panel
veri ...
Video oyunların eğitim araştırmalarında kullanımı: Bir sistematik tarama
(Anadolu Üniversitesi, 2021)
Bu araştırmada video oyunların eğitim araştırmalarındaki mevcut durumunun incelenmesi ve araştırma
eğilimlerinin belirlenmesi amaçlanmıştır. 2007-2019 yılları arasında yayınlanan ve başlığında “video oyunları”
anahtar ...
KKTC’de basınında ekonomi ve siyaset ilişkisi üzerine bir saha araştırması
(Anadolu Üniversitesi, 2021)
Kıbrıs Türk basını siyasal bir pratiğin sonucudur. Bu siyaset ise “milli dava” anlayışının getirdiği bir anlayıştır.
Kıbrıs Rum basınına karşı duruşlar ile kendi varlığını ortaya koyma arasında konumlanan Kıbrıs Türk ...