A comparative study on the listening performance of university students learning English as a foreign language
Özet
Dinleme anlama yetisinin dil öğretimi ve öğrenimindeki önemini vurgulayan bu çalışmayla, Üniversite öğrencilerinin bu alandaki becerilerini karşılaştırarak etken faktörler gözlenip daha ilerideki çalışmalara temel sağlayacak öneriler getirilmektedir. Birinci bölümde dil, iletişim süreci ve dinleme yetisi arasındaki ilişki ele alınmıştır. İkinci bölüm dinleme yetisinin tanımı, dinleme sürecinin aşamaları ve dinleme ile diğer dil yetileri arasındaki ilişkiyi ele almıştır. Üçüncü bölümde dinleme anlama yetisinin dil öğretimindeki yerine ilişkin tarihsel bir tarama yapılmıştır. Dördüncü, beşinci ve altıncı bölümler de ise sırasıyla yöntem, bulgular ve analiz, yorum ve öneriler yer almıştır.
Bağlantı
https://hdl.handle.net/11421/4024
Koleksiyonlar
- Tez Koleksiyonu [248]