Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorKonrot, Ahmet
dc.contributor.authorÇetin, Nazan
dc.date.accessioned2014-07-01T16:38:54Z
dc.date.available2014-07-01T16:38:54Z
dc.date.issued1990
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/4061
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 8582en_US
dc.description.abstractBu araştırmanın temel amacı, anne ve babaların yabancı dile ilişkin tutum ve davranışlarının neler olduğunu ve bu tutumlarını çocuklarının yabancı dil eğitimine nasıl yansıttıklarını incelemektir. Ebeveynlerin tutum ve davranış farklılıkları, yabancı dile ilişkin tavırlarının çocukların yabancı dil dersindeki başarısını etkileyip etkilemediği sorusu bu çalışmanın araştırma basamaklarını oluşturmaktadır. Birinci bölümde; araştırmanın oluşturuluş nedenine ve faydalanılan görüşlere yer verilmiştir. İkinci bölümde; konu ile ilgili görüşler genişletilmiştir. Üçüncü bölümde; araştırmanın yöntemi, örneklem grubunun seçilmesi, anketin hazırlanışı, sonuçların değerlendirilmesi ve araştırma ile ilgili varsayımlar yer almıştır. Dördüncü bölümde; sonuçlar, anne ve babaların yabancı dile ilişkin tutumlarındaki farklılaşma, eğitim düzeylerine göre yabancı dile karşı tavırları, bu tavır ve tutumlarının öğrenci başarısı üzerindeki etkisi basamaklarında incelenmiştir. Beşinci bölümde; tartışma ve ilgili olarak amaçlar bölümünde belirlenen yedi kategorideki amaçların sonuçlarının özeti, ilerideki çalışmalara ışık tutabilecek önerilere yer verilmiştir. Kullanılan kaynaklar ve ekler de son bölümde yer almıştır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDil ve dilleren_US
dc.subjectAnababa ve çocuklaren_US
dc.titleParental attitudes towards foreign language learning and their reflections on student succes in EFLen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentEğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageIX, 94 y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster