Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYılmaz, Veysel
dc.contributor.authorÇelik, H. Eray
dc.contributor.authorH. Ekiz, Erdoğan
dc.date.accessioned2014-08-07T07:14:00Z
dc.date.available2014-08-07T07:14:00Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.issn13030876
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/417
dc.description.abstractÇalışma, özel ve devlet bankası müşterilerinin sunulan hizmetlerden memnuniyetleri ile bankaya bağlılıklarını arasındaki ilişkiyi bir model yardımıyla betimlemek amacıyla tasarlanmıştır. Bu amaçla, Eskişehir’de bir devlet bankası ve bir özel banka müşterileri arasından rassal olarak seçilen sırasıyla 250 ve 100 müşteriye 37 önermeyi içeren bir anket uygulanmıştır. Analiz sonucunda devlet bankaları için bankaların hevesliliği ve yeterliliğinin, özel bankalar için ise duyarlılık ve yeterliliğin kuruma bağlılığı artıran önemli faktörler olduğu, ortaya çıkmıştır. Çalışmada ayrıca bulgular tartışılmış ve banka yöneticilerine öneriler sunulmuştur.en_US
dc.description.abstractThis study is designed to find out the relationship between public and private bank customers’ service quality perceptions and their loyalty to their banks through the use of a research model. To serve this purpose, 250 public and 100 private bank customers are requested to fill out a 37-item questionnaire. Empirical results revealed that while responsiveness and reliability are perceived to be the most influential factors increasing loyalty to the public banks, empathy and reliability are reported in the private banks. Discussion of the results, implications to the bank managers are also presented.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectBanka Müşterilerien_US
dc.subjectMemnuniyeten_US
dc.subjectBankaya Bağlılıken_US
dc.subjectYapısal Eşitlik Modelien_US
dc.subjectLisrelen_US
dc.subjectBank Customersen_US
dc.subjectSatisfactionen_US
dc.subjectLoyalty to Banken_US
dc.subjectStructural Equation Modelen_US
dc.subjectLisrelen_US
dc.titleKuruma Bağlılığı Etkileyen Faktörlerin Yapısal Eşitlik Modelleriyle Araştırılması: Özel Ve Devlet Bankası Örneğien_US
dc.title.alternativeInvestigation Of The Factors Affecting Loyalty To Organization Through The Structural Equation Modeling: Example From Private And Public Banksen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAnadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kategorisizen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster