Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.advisorYaman, Macit
dc.contributor.authorOnuk, Sinan
dc.date.accessioned2003-05-23T16:31:45Z
dc.date.available2003-05-23T16:31:45Z
dc.date.issued1985
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/5959
dc.identifier.urien_US
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Makina Mühendisliği Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 12148en_US
dc.description.abstractJantlarda düzlemsel eğme gerilmeli yorulma deneyi ve çentik etkisi " adı altında hazırladığım bu tez,BMC firması tarafından üretilen K8C 3050 parça nolu V-2200F vasıtalara ait 8.0-20 ebadında kamyon jantının ve OTOYOL firması tarafından üretilen FIAT 50 NC kamyonetlerine ait 5.5OF x 16 SDC jantının yorulma dayanımında çentik faktörünün önemini kapsamaktadır. Bu araştırmamda yukarıda belirttiğim jantları 1EKBRSAN jant fabrikasında mevcut jant yorulma cihazında test ederek çentik faktörünü ve yorulma kırılması olayını deneysel olarak inceledim.Testlerin sonunda elde ettiğim sonuçlar jantın haddelenmesi esnasında uygulanması gereken baskı ve göbeğin çembere kaynağında göbek ile çember arasındaki mesafenin tesbit edilmesi bakımından önem taşımaktadır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleJantlarda düzlemsel eğme gerilmeli yorulma deneyien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentFen Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpage38 y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record