Ara
Toplam kayıt 244, listelenen: 1-10
Eğitim İletişimi Alanının Alt Uzmanlık Dalları
(Anadolu Üniversitesi, 2001)
Eğitim iletişimi alanındaki çalışmaların dağınık bir yapı göstermesi “Eğitim iletişiminin alt uzmanlık dalları nelerdir?” sorusunu cevaplamayı güçleştiren başlıca nedenlerden biri olarak gösterilebilir. Bilgisayar destekli ...
Türk Basınında Ekonomi Haberciliğinin Gelişim Sürecindeki İçeriği
(Anadolu Üniversitesi, 2000)
Türk basınında ekonomi haberciliğinin bir kaç ekonomi haberi ve bir kaç sütunluk bölümler halinden, başlıbaşına ekonomi sayfaları ve hatta gazetelerine dek uzanan süreçte, genel görümünün belirli kilometre taşları ile ...
Okulların Yeniden Yapılandırılmasına Teknoloji Politikaları Açısından Bir Yaklaşım
(Anadolu Üniversitesi, 1999)
Bu yazıda “Yeni bir teknoloji geliştirir gibi eğitim reformu yapabilir miyiz?” sorusuna yanıt aranmaktadır. Bu amaçla, öncelikle eğitim sistemimizin temel sorunları irdelenmekte ve politik düzeyde bir sorgulama yapılmaktadır. ...
Dilleri Var Bizim Dile Benzemez
(Anadolu Üniversitesi, 1992)
Çekim Ölçeklerinin Düşündürdükleri
(Anadolu Üniversitesi, 2001)
Bu makalenin yazılmasının amacı, çekim ölçekleridir. Bu anlamda, çekim ölçeklerinin, konulu film çekimlerinde, yapılarının ve psikolojik önemlerinin ne olduğunu saptamak amaçlanmıştır. Bu temele dayandırılarak çekim ölçekleri ...
Günlük Gazete Karikatürü
(Anadolu Üniversitesi, 1995)
Görüntü Yönetmenliği ve Sanat Olarak Film
(Anadolu Üniversitesi, 2001)
Bu makale filmin sanat olup olmadığı konusunu tartışmakla birlikte; türlerin, örneğin “Belgesel Sinema” nın sanat dallarından hangi yerde olması gerektiğini, görüntü yönetmenliğinin meslek olarak ülkeden ülkeye nasıl ...
4 Haziran 1995 Yerel Seçimlerinde Yazılı Basında Yer Alan Haber ve Köşe Yazılarının İçerik Bakımından Çözümlenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 1998)
Kitle iletişim araçları siyasal bilgi edinme bakımından, çok geniş bir kitleyi etki alanları içine sokarlar. Bunu da her araç kendine özgü yöntemlerle gerçekleştirir. Bu çalışmada, 4 Haziran 1995 yılında Türkiye’de yapılan ...
Açıköğretimde Değişim Rüzgarları İngiliz Açık Üniversitesi’nde Uygulanan Değişim ve Yeniden Yapılanma Programının Ulaştığı Sonuçların AÖF İçin Doğurguları
(Anadolu Üniversitesi, 1998)
Doğal sürecinde değişim ve gelişim olan kuramların iletişim ya da iletişimsizlik nedeniyle düştükleri bazı zor durumlardan yine iletişimi kullanarak kurtulabilecekleri aktarılan çalışmada Açıköğretim Fakültesi’nin kalite, ...
Yeni Medya ve İnteraktif Reklamcılık
(Anadolu Üniversitesi, 2001)
Bu çalışma internetin reklamcılık sektöründe yaptığı değişiklikleri incelemektedir. Teknolojik gelişmelerin hızla arttığı günümüzde günlük yaşam bundan etkilenirken, reklam ve pazarlama sektörü de etkilenmektedir. Özellikle ...