Başlık için Sayı: 21 listeleme
Toplam kayıt 15, listelenen: 10-15
-
Marka Yapılandırma Aracı Olarak Halkla İlişkilerin Gücü
(Anadolu Üniversitesi, 2005)Halkla ilişkilerin marka yaratmaktaki gücü diğer pazarlama disiplinleri ve reklam gibi dikkat çekici bulunmamıştır. Ama gelişen teknolojiyle birlikte ürünler arasında pek de belirgin farklar kalmamıştır. Buna paralel olarak. ... -
Popüler Kültür ve Sporun Endüstrileşme Süreci
(Anadolu Üniversitesi, 2005)Bu çalışma popüler kültür kavramının spor içerisinde kendini nasıl oluşturduğunu ortaya çıkarma ve bu bağlamda sporun endüstrileşme sürecini incelemeyi temel amaç olarak belirlemiştir. Çalışmanın amacına ulaşabilmek için ... -
Televizyonda İzleyici Ulaşımı, Seçimi ve Beğenisi Modelleri
(Anadolu Üniversitesi, 2005)İzleyiciler pasif alıcılar değildir. Gönderilen mesajlara tepki vermektedirler ve medya içeriklerini ihtiyaçlarını tatmin etmek için seçmektedirler. Yayıncılar üç temel bilgiye ihtiyaç duymaktadırlar. Bunlar İzleyici hacmi, ... -
Televizyonun Yarattığı Etkinin Nedeni: Anlık Etkili Görüntü
(Anadolu Üniversitesi, 2005)Turetzky televizyonun insan için ne anlam ifade ettiğini ve bu aracın insanlar üzerindeki etkilerini sorgulayabilmek için Anlık-Etkili Görüntü (İmpulse Image) kavramından yola çıkarak sonuca gitmeyi amaçlamıştır. Anlık-Etkili ... -
Türkiye’de Pazarlama, Reklâmcılık ve Medya Alanlarında Sıklıkla Kullanılan Sosyo Ekonomik Statü Ölçekleri
(Anadolu Üniversitesi, 2005) -
Tv Dizileri ve Kültürel İletilerin Yayılma Süreci Türk Televizyon Tarihinde Bir Fenomen: Bizimkiler Dizisi
(Anadolu Üniversitesi, 2005)