Başlık için Sayı: 18 listeleme
Toplam kayıt 28, listelenen: 15-28
-
Halkla İlişkilerin Tanımı, Boyutları ve Etki Alanları
(Anadolu Üniversitesi, 2001)Bu yüzyılın modem başlangıcından beri halkla ilişkiler, kendi yarattığı bir kimlik krizinden tedirgin olmuştur. Halkla ilişkiler, hem teori hem uygulama alanında, temel amacı, baskın anlamı, eğimi ya da altında yatan ... -
İlanattan İnternete: Türkiye’de Reklamcılık
(Anadolu Üniversitesi, 2001)Bundan yüzyıllar önce halka yapılan duyurular şeklinde gerçekleştirilen reklamcılık, gelişen teknoloji, yaratıcılığın sınır tanımaz ilerleyişi ile hızına internetle devam ediyor. Reklam tarihi, teknolojiden olduğu kadar ... -
İstatistiksel Kalite Kontrol U Yönetim Metodolojisine Dönüştüren Kalite Gurusu W. Edwards Deming
(Anadolu Üniversitesi, 2001)W. Edwards Deming geçtiğimiz yüzyılın en önemli kalite gurularının arasındadır. Deming’in Japonya’da yaptığı kalite geliştirme ve iyileştirme çalışmaları tüm dünyanın dikkatini çekmiş, günümüz çağdaş kalite iyileştirme ... -
Kurumsal İtibar Yönetimi: “Kiy” Stratejik Bir Dönüşüm Mü?
(Anadolu Üniversitesi, 2001)Bu makalede tartışılan genel düşünce, baş harfleri kısaltması altındaki KİY’in, 9 milyar dolarlık KİY pazarm kullanılmasında bir öneme sahip olmadığıdır (Jacobs, 1999). KİY, bu makalede (Corporate Reputation Management) ... -
Kurumsal Kimlik, Kurumsal Kültür ve Kurumsal İmaj
(Anadolu Üniversitesi, 2001)Günümüzde kurumlar herşeyden önce toplumun karşısına çıktıkları görüntüleriyle algılanmaktadırlar. Kamuoyu ile doğrudan iletişimi gerçekleştiren de ‘kimlik, kültür ve imaj’ dır. Kimliğini, kültürünü oluşturamamış bir kurumun ... -
Onlıne Çevrimiçi Eğitim ve İşbirliği Takımlarına Dayalı Öğrenme
(Anadolu Üniversitesi, 2001)Çağımız toplumlarında yaşanan hızlı değişim süreci, eğitim sistemlerinin mevcut olanaklarıyla etkili, verimli ve çekici bir öğretim gerçekleştirmelerini alabildiğine zorlaştırmıştır. Bunun sonucunda, yeni teknolojilerin ... -
Öğrenme Sürecinde Sembol Sistemleri
(Anadolu Üniversitesi, 2001)Öğretme-öğrenme sürecinde yararlanılan öğretim araç ya da materyallerinin kendine özgü sembol sistemleri kullanımı bulunmaktadır. Nasıl ki kitaplar çeşitli ikonları, harfleri, şekilleri ya da formülleri kullanarak bir şeyi ... -
Sinemada Erkek İmgesi: Farklı Sinemalarda Aynı Bakış
(Anadolu Üniversitesi, 2001)Sinema toplumsal değer ve değişimleri yansıtma açısından yetkin bir kitle iletişim aracıdır. Özellikle öykülü sinema, izleyiciye gerçek dünyaya benzer görüntülerle seslenebilme olanağına sahiptir. Buna göre toplumda fiziksel ... -
Sözlü Tarih ve Belgesel Sinema
(Anadolu Üniversitesi, 2001)Sözlü tarih yöntemi tarih biliminde, sosyolojide, antropolojide, folklor araştırmalarında sıkça başvurulan bir yöntemdir. Aslında tarih kadar eski olan bu yöntemin ‘Sözlü Tarih’ terimi ile anılıyor olması yeni bir olgudur. ... -
Televizyondaki Şiddetin Çocuklar Üzerindeki Saldırganlık Etkisi : Amerikan Örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2001)Televizyon programlarında şiddet ve onun toplumsal etkileri yaklaşık son kırk yıldan bu yana tartışılmaktadır. Uygarlığın değişiminde önemli rol oynayan bu teknolojik fenomenin toplumlar üzerindeki sosyal, psikolojik, ... -
Türk Sinemasında Kadının Sunumu Üzerine
(Anadolu Üniversitesi, 2001)Sinema, popüler filmler aracılığıyla yaşanan dış dünyayı seyircisine onaylatmada bir ayna görevi üstlenmektedir. Benzer biçimde Türk Sinemasında yer alan popüler yerli filmlerin oluşturduğu ve seyircisine sunduğu dünyada ... -
Türkiye’nin En Fazla Okunan Haftalık Dergisi Ekonomist Ne Satıyor? İçerik Analizine Dayalı Bir Değerlendirme
(Anadolu Üniversitesi, 2001) -
Uzaktan Eğitimde Televizyonun Yeri ve Açıköğretim Fakültesi Örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2001)Uzaktan eğitimde öğrenme yollan ve nitelik teknolojik gelişmelerle yakından ilintilidir. Görsel ve işitsel bir araç olan televizyon yayınlarının ülkenin her yanma ulaşabilmesi, televizyonun araç olarak kolay erişilebilir ... -
Yeni Medya ve İnteraktif Reklamcılık
(Anadolu Üniversitesi, 2001)Bu çalışma internetin reklamcılık sektöründe yaptığı değişiklikleri incelemektedir. Teknolojik gelişmelerin hızla arttığı günümüzde günlük yaşam bundan etkilenirken, reklam ve pazarlama sektörü de etkilenmektedir. Özellikle ...