Siyasi partiler ve reklamcılık 29 Kasım 1987 erken seçimlerindeki reklam uygulamaları
Abstract
29 Kasım 1987 erken genel seçimleri Türk seçmenlerin pek alışık olmadığı bir kavramı gündeme getirmiştir. Bu da siyasi partilerin seçim kampanyalarına reklama yer vermeleri ve reklam ajanslarıyla çalışmalarıdır. Birinci bölümde demokrasinin ülke içindeki oluşumuna katkıda bulunan siyasi partiler ele alınmıştır. Siyasi partilerin tanımı, parti sistemleri, Türkiye'deki tarihsel gelişimi ve örgütlenmesi açıklanmıştır. İkinci bölümde politik iletişim süreci ve reklamın politik iletişim aracı olarak kullanılması, politik reklamların Türkiye'deki tarihsel gelişimi yer almıştır. Üçüncü bölümde ise; politik reklam kampanyalarında uygulanabilecek aşamalar ele alınmıştır. Dördüncü bölümde 29 Kasım 1987 erken genel seçimleri, reklam kampanyaları açısından değerlendirilmiştir.
Collections
- Tez Koleksiyonu [137]