Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorSeçim, Hikmet
dc.contributor.authorDiker, Ayşegül
dc.date.accessioned2003-02-27T17:03:29Z
dc.date.available2003-02-27T17:03:29Z
dc.date.issued1993
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/8481
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Tasarımı ve Yönetimi Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 91337en_US
dc.description.abstractKurumlar ve kişiler ister istemez çevreleriyle ilişki için- dedirler. Bu ilişkilerin gilişigüzel yürütülmesi mümkündür. Ancak p- lanlanmış ve belli amaçlara yöneltilmiş ilişkiler hem de kaçınılmaz bir zorunluluktur. Bugün birçokkurum ve kuruluş halkla ilişkilere yer vermekte- dir. Halkla ilişkiler faaliyetlerinin yürütülmesindedeğişik iletişim araçları kullanılmaktadır. Bunlar yazılı-sözlü ve görsel-işitsel araç- lar olarak sınıflandırılmaktadır. Planlı bir halkla ilişkiler faaliyetlerinin yürütülmesinde en önemli husus, kurumun kendisini kime tanıtacağıdır. Kurumun sesini du- yurmak istediği kitleye ''hedef kitle'' denir. Eğitim kurumlarının he- def kitlesi de öğrenciler, öğretmenler, veliler, okuldaki diğer perso- nel ve çevredeki örgütlü gruplardıt (dernek, federasyon vb.). Halkla ilişkiler faaliyetlerinin yerine getirilmesinde eğitim kurumlarının, hedef kitlenin bütün özelliklerini gözönünde bulundurma- sı zorunludur.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectHalkla ilişkiler -- Öğretim (Orta)en_US
dc.titleEğitim kurumlarında halkla ilişkiler ve ortaöğretim okullarındaki uygulamalaren_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageIII, 75 y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster