Medya planlamada etkili sıklık ve etkili ulaşım
Abstract
Ulaşım ve sıklık medya planlamanın parçalarıdır ve belirli pazarlama ve medya amaçlarına ulaşmaya yardımcı olmak için yönlendirilebilirler. Genel olarak, geniş mesaj dağılımı kalıplarına ihtiyaç duyulduğunda yüksek seviyede ulaşım planlanır. Fazla sayıda tekrara ihtiyaç duyulduğunda, yüksek sıklık ya da etkili sıklık seviyeleri planlanır. Bu varsayım altında, pek çok medya planında kullanılan ortalama sıklık etkili değildir. Sıradan ulaşım ve sıklıkla ilgili sorun; medya planlarının ürettiği etkilerle doğrudan ilgili olamamalarıdır. Bu nedenle, etkili sıklık ve ulaşım kavramları geliştirilmiştir. Yakın zamanlarda, medya planlamadaki önemli bir değişim etkili sıklık ve ulaşım kavramlarının geliştirilmesidir. Bu kavramlar 2 plandan hangisinin daha iyi olduğu ya da iletişim amaçlarının yerine getirilebilmesi için ne kadar tekrara ihtiyaç duyulduğu gibi medya planlamayı etkileyen bir dizi önemli gerçekleri planlamacıların anlamasına yardımcı olmaktadır. Stratejik olarak, planlamacılar bu kavramlara düzenli ulaşım ve sıklık verilerini geliştirmek ve genişletmek için başvururlar.
Collections
- Tez Koleksiyonu [137]