Ara
Toplam kayıt 14, listelenen: 1-10
Using Facebook As a Sport Marketing Tool: a Content Analysis on Turkish Soccer Clubs
(2013)
Spor endüstrisinde spor klüpleri ve organizasyonları etkinlik, organizasyon ya da lisanslı ürünlerinden önce blog, resim, video biçimlerinde tutundurma bilgileri oluşturmaktadırlar. Bu çalışmanın amacı Facebook'u futbol ...
Borsa İstanbul Firmalarında Yatırımların Nakit Akışlarına Duyarlılığının İncelenmesi
(2017)
Dışsal finansman maliyetinin yüksek olması firmaların kendi kaynakları ile yarattıkları nakit akışlarına daha çok bağlı kalmalarına ve olması beklenenden daha düşük seviyede yatırım yapmalarına neden olur. İçsel ve dışsal ...
Siberaylaklık Nedenleri Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
(2017)
Bu çalışmayla, öğrencilerin bilgisayar laboratuvarında işlenen derslerde siber aylaklık davranışına yönelme nedenlerini belirleyebilmek amacıyla bir ölçek geliştirilmiştir. Ölçek maddeleri oluşturulur iken alanyazında ...
Eğitim Sektöründe Kıyaslama Uygulamaları: İlköğretim Kurumlarında Kıyaslama Yönteminin Kullanılmasına İlişkin Nitel Bir Çözümleme
(2017)
Kıyaslama yöntemi, son yıllarda iş dünyasında giderek artan bir şekilde benimsenmeye başlamıştır. Kurumlar, kıyaslama yöntemi aracılığıyla kendilerini; rakipleri, diğer sektördeki kurumlar ya da farklı piyasalardaki ...
Ülke Riskinin Hisse Senedi Fiyatlarına Etkisi: Türk Bankacılık Sektöründe Bir Araştırma
(2014)
Hisse senedi fiyatını etkileyen birçok etken bulunmaktadır. Özellikle firmanın geçmiş bilgilerinden yola çıkarak finansal oranlar yardımıyla hisse senedi fiyatını tahmin etme amacı sıklıkla başvurulan yöntemlerdendir. ...
The Consequences of Consumer Engagement in Social Networking Sites
(2017)
Consumer Engagement is increasingly becoming one of the important issues in the competitive business environment and with its unique features and structure, Social Networking Sites offer an upper advantage to build consumer ...
Kadın Çalışanların Müşteri Memnuniyetine Etkisinin Değerlendirilmesi
(2013)
Kadın çalışanlar için önemli bir istihdam alanı olan konaklama işletmelerinde müşteri memnuniyetinin sağlanmasında kadın çalışanlar önemli bir yer tutmaktadır. Bu çalışmada kadın çalışanların müşteri memnuniyetine etkisi ...
Muhasebe Eğitiminde e-Değişimi Yakalamak
(2007)
Bireylerine eşit ve demokratik eğitim olanaklarını sunmak isteyen toplumlar ve eğitim kurumları; yeni iletişim teknolojilerinin kendilerine sağladıkları çok kültürlü yapıların farkında olmak, bu tek- nolojilere dayalı ...
Küresel Raporlama Girişimi (GRI) Standartlarına Göre Seçilen Otellerin Sürdürülebilirlik Raporlarının Analizi ve Değerlendirilmesi
(2017)
Son yıllarda işletmelerin ekonomik, sosyal ve çevresel sorumluluklarını yerine getirdiklerine yönelik bilgiyi toplumla paylaştıkları ve bazı ülkelerin bu raporların sunumunu yasal olarak zorunlu hale getirdikleri görülmektedir. ...