İstatistiksel Kalite Kontrol U Yönetim Metodolojisine Dönüştüren Kalite Gurusu W. Edwards Deming
Abstract
W. Edwards Deming geçtiğimiz yüzyılın en önemli kalite gurularının arasındadır. Deming’in Japonya’da yaptığı kalite geliştirme ve iyileştirme çalışmaları tüm dünyanın dikkatini çekmiş, günümüz çağdaş kalite iyileştirme tekniklerinin temellerini oluşturmuştur. Türkiye’nin önemli endüstri kuruluşları da Deming yönetim metodolojisini kullanmaktadır. Kalite kontrol ve kalite iyileştirme konusunda dünyanın ileri gelen gurularından olan W. Edwards Deming’in düşünceleri bu çalışma kapsamında irdelenecektir.
Source
KurguCollections
- Sayı: 18 [28]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Hava aracı bakım kuruluşlarında JAR 145 ve ISO 9000/2000 standartlarına uygunluk için öz değerlendirme
Açıkel, Gürkan (Anadolu Üniversitesi, 2002)Havacılık Otoriteleri Birliği (JAA); havacılık güvenliğini düzenleyici standartlar ve prosedürler geliştirmek vc yerine getirmek için işbirliği anlaşmasına varan Avrupa ülkelerinin sivil havacılık otoritelerinin temsil ... -
Bankacılıkta hizmet kalitesi ve ISO 9000-9001-9004 standartlarının Koçbank kalite güvence sistemiyle karşılaştırılması
Saraç, Sevil (Anadolu Üniversitesi, 2002)Günümüzde uluslararası geniş pazarlarda, rekabetin çoğalması ve artan müşteri ihtiyaçları, yeni pazarlar kazanmayı ve eldekilerini korumayı zorlaştırmaktadır. Bu dönemde başarının tek ölçütü yüksek kalite düzeyinde ürün ... -
Türkiye Cumhuriyeti’nin 100. yılında sosyal bilimlerde kalite: Açık ve uzaktan öğrenmeye bir bakış
Özen, Emin (Anadolu Üniversitesi, 2023)Cumhuriyetimizin 100. yılına girdiğimiz 2023 yılında açık ve uzaktan öğrenmeye ilgi ve talebin artarak devam ettiği görülmektedir. Global Covid-19 salgınıyla birlikte, eğitimin tüm (yükseköğretim ve K12) kademelerinde açık ...