Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÜnalan, Halit Turgay
dc.date.accessioned2019-10-19T17:27:20Z
dc.date.available2019-10-19T17:27:20Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TVRJNU1qTXlNZz09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/14548
dc.description.abstractBu çalışma, Anadolu Üniversitesinde Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi lisans öğrencilerinden Bilgİsiyarla Tasarım I dersine devam eden Resim İş Öğretmem adayı öğrencinin (22 öğrenci) online ortaklaşa bir etkinliğe katılımları sırasındaki deneyimlerine dayanmaktadır. Bu etkinlik iki dönem halinde yürütülmesi düşünülen bir araştırma projesininin bir Ön pilot çalışmasıdır. Öğrenciler ile Bilgİsiyarla Tasarım I dersi bir dönem boyunca karışık bir öğrenim yaklaşımı kullanımıyla (yüz yüze ve online ders biçimleri birlikte) ikinci sınıf düzeyinde yürütülmüştür. Dersin Öğretmeni farklı gruplardan gelen Öğrencileri birleştirerek ve işbirliklerini sağlayarak öğrenme düzeylerim arttırmak için çeşitli yöntemler kullanmıştır. Bu çalışma, çeşitli alanlarda kullanılan online eğitim ve swot analizi gibi yaklaşımların sanat eğitiminde de kullanılabileceğini ve belli noktalarda etkinliğini ortaya çıkarmak amacı ile yapılmıştır.en_US
dc.description.abstractThis research is based on i.lie experiences of a group of undergraduate Fine Arts Education (FAE) students at the University of Anadolu (AU) while participating in an online collaborative activity. This activity was part of an action inquiry research project that- was conducted over two full cycles. The selected students were taking a one-semester module on second-year level that was presented by using a blended learning approach (combining face-to-face and online delivery modes). The course facilitator had to consider creative ways to induce a diverse group of students to actively participate and collaborate in order to enhance the student learning experience.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleA research aiming to integrate the online education approach into collaborative art education: via method of swot analysisen_US
dc.typeotheren_US
dc.relation.journalUludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisien_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesien_US
dc.identifier.volume24en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage441en_US
dc.identifier.endpage449en_US
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US]


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster