Yayın tarihi için Makale Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 9, listelenen: 1-9
-
Bütünleşik Pazarlama İletişiminin Türkiye'deki Yansımaları: Reklam ve Halkla İlişkiler Ajanlarına Yönelik Bir Araştırma
(2007)Bütünleşik pazarlama iletişimi (BPİ) kavramı ve unsurları son yıllarda tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de iletişim alanı çalışanları ve akademik çevreler arasında tartışılmaktadır. BPİ ile ilgili literatürde; kültürler-arası ... -
Marka Farkındalığı Oluşturmada Sponsorluk ve Rolü: Eskişehir Sinema Günleri'ne Yönelik Bir Değerlendirme
(2007)Sponsorluk, kuruluşlar ve markaların pazarlama ve halkla ilişkiler amaçlarını gerçekleştirmek için yoğun olarak kullandıkları bir pazarlama iletişim aracıdır. Günümüzde birçok alanda gerçekleştirilen sponsorluğun kuruluş ... -
Örgütsel sinisizm, örgütsel destek ve örgütsel adalet ilişkisi: Elektrik dağıtım işletmesi çalışanları örneği
(2011)Çalışmanın amacı, örgütsel sinisizmin öncülü olarak örgütsel adalet ve örgütsel desteğin modellenmesini incelemektir. Sözü edilen ilişkileri analiz edebilmek için hizmet sektöründe faaliyet gösteren, merkezi Eskişehir’de ... -
A cross-cultural comparison of female nudity in print advertising
(Common Ground Research Networks, 2011)The use of erotic stimuli in print advertising has become almost commonplace in current advertising practices. Advertising communicates through verbal and non-verbal elements. In recent years, researchers have realized the ... -
Men in Turkey and Their Changing Images in Magazine Advertisements
(İstanbul University, 2017)Today, it is frequently argued in literature that in this century, wherein societies are visibly undergoing rapid change, this change is also effected men. Men are being forced to change due to technological progress and ... -
Analysis of Advertisement within a Dramatic Framework: A TV Commercial in Terms Absurd Dramaturgy
(İstanbul University, 2018)This study was carried out with the thought that, as an interdisciplinary field, advertising is closely related to art as well as to various branches of science. The research is grounded on Stern's (1990) study of advertising ... -
An evaluation of source effects in consumer generated ads
(University Navarra, Serv Publicaciones, 2018)The continuous advancement in information and communication technologies transforms the media and its audiences. The new media environment has provided the audiences with a great control power over the media consumption ... -
60 Yaş üstü sosyal medya kullanıcılarının kullanıcı arayüzü deneyimlerinin incelenmesine yönelik bir araştırma çalışması
(Anadolu Üniversitesi, 2018)İnternet teknolojilerinin gündelik hayatın vazgeçilmez bir parçası haline gelmesi, farklı özelliklerdeki kullanıcıların ihtiyaçlarına yönelik arayüz tasarım alternatiflerini gündeme getirmiştir. Her yaş grubundan insanın ... -
Kriz iletişiminde duygular ve kültür: karma bir araştırma
(2020)Kriz türü ve kriz tepki stratejisi bir kurumun yöneldiği kriz iletişimi pratiklerini şekillendiren unsurlar arasındadır. Kurumların bir kriz durumunda ne söylediğini ve ne yaptığını belirten kriz iletişimi kültür ve duygu ...