Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Boş zaman pazarlamasında deneyimsel boyutlar : 2009 Rock'n Coke Festivali katılımcılarına yönelik bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Gelişen dünya ekonomisinde geleneksel pazarlama stratejileriyle bireysel tüketici ihtiyaçlarını karşılamak oldukça zordur. Dolayısıyla, tüketici memnuniyetinin en iyi yolu tüketicilere somut deneyimler sunmaktır. Satın ...
Ciddi ve kayıtsız katılımcıların kişilik özellikleri ile boş zaman tatmini ve yaşam tatmini arasındaki ilişki
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Bu araştırmanın temel amacı ciddi ve kayıtsız boş zaman katılımcılarının belirlenerek kişilik özelliklerinin karşılaştırılması ve kişilik özellikleri ile ciddi ve kayıtsız boş zaman katılımı, boş zaman tatmini ve yaşam ...