Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Boş zaman pazarlamasında deneyimsel boyutlar : 2009 Rock'n Coke Festivali katılımcılarına yönelik bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Gelişen dünya ekonomisinde geleneksel pazarlama stratejileriyle bireysel tüketici ihtiyaçlarını karşılamak oldukça zordur. Dolayısıyla, tüketici memnuniyetinin en iyi yolu tüketicilere somut deneyimler sunmaktır. Satın ...
Terapatik rekreasyonel aktivitelere katılımın yaşlıların algıladıkları boş zaman tatmini, yaşam tatmini ve yaşam kalitesine etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2015)
Bu çalışmada ülkemizdeki yaşlıların terapi niteliğindeki boş zaman aktivitelerine katılımları sonucu algıladıkları boş zaman tatmininin yaşam tatmini ile ilişkisi ve algılanan yaşam tatmininin de yaşam kalitesi ile olan ...
Ciddi ve kayıtsız katılımcıların kişilik özellikleri ile boş zaman tatmini ve yaşam tatmini arasındaki ilişki
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Bu araştırmanın temel amacı ciddi ve kayıtsız boş zaman katılımcılarının belirlenerek kişilik özelliklerinin karşılaştırılması ve kişilik özellikleri ile ciddi ve kayıtsız boş zaman katılımı, boş zaman tatmini ve yaşam ...
Anadolu Üniversitesi öğrencilerinin spor olanaklarından yararlanma düzeyinin belirlenmesi ve Anadolu Üniversitesinde yapılan bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2001)
Bu araştırmanın amacı, Anadolu Üniversitesi örgün bölümlerinde öğrenim gören üniversite öğrencilerinin Anadolu Üniversitesi tarafından sunulan spor olanaklarından yararlanma düzeylerini belirlemek ve öğrencilerin beklentilerini ...
Boş zamanların sportif etkinliklerle değerlendirilmesi : (Anadolu Üniversitesi öğretim elemanları üzerine bir araştırma)
(Anadolu Üniversitesi, 2001)
Bu çalışmanın amacı, Anadolu Üniversitesi öğretim elemanlarının görüşlerine dayalı olarak boş zamanların sportif etkinliklerle değerlendirilmesine ilişkin önemini ortaya koymaktır. Bu araştırma, tarama türünde bir modelden ...