Ara
Toplam kayıt 41, listelenen: 1-10
Destination Marketing An international perspective Introduction
(Routledge, 2016)
…
Introduction Tourist Behaviour An International Perspective
(Cabi Publishing-C A B Int, 2016)
…
Otel yöneticilerinin iç girişimcilik algılamaları: Frigya bölgesi örneği
(2010)
İşletmelerin içinde yer aldıkları dinamik çevreye uyum sağlamalarında iç girişimcilik faaliyetlerinin önemi büyüktür. İç girişimcilik kültürünün oluşmasında ve yaygınlaşmasında ise yöneticilerin bu konuya gösterdikleri ...
Turizm İşletmelerinde Duygusal Çaba Faktörlerinin İşe Alma Sürecinde Kullanılması Üzerine Bir Araştırma
(2008)
Hizmet endüstrisinde faaliyet gösteren işletmelerde çalışanlar sadece entelektüel ve fiziksel özellikleriyle değil, duygusal özellikleriyle de işe katılmaktadırlar. Bu nedenle, doğru duyguları göstermek veya duygusal çaba ...
Tourism and Hospitality Management Introduction
(Emerald Group Publishing LTD, 2016)
…
Yatırımcı Duyarlılığı Hisse Senedi Getirileri İlişkisi: Türkiye Örneği
(2008)
Bu çalışmanın amacı, İMKB (İstanbul Menkul Kıymetler Borsası)’de yatırımcı duyarlılığı ile hisse senedi piyasaları arasındaki ilişkinin araştırılmasıdır. Bu amaçla İMKB-30 Endeksi ile TCMB tarafından hazırlanan Tüketici ...
A yield management model for five-star hotels: Computerized and non-computerized implementation
(2006)
The purpose of this study was to propose an enhanced yield management (YM) model that was developed based on the previous models and to test the applicability on five-star lodging properties in Turkey to identify the related ...
Institutionalisation of tourism research and education: from the early 1900s to 2000s
(Routledge Journals, Taylor & Francis LTD, 2016)
The purpose of this paper is to present the historical development of tourism studies literature and institutions in chronological order, dating back to the early twentieth century. Data sources used include books, journals, ...
Rankings of tourism and hospitality departments: A case of Turkey
(Anatolia, 2007)
Although there has been a long tradition of ranking departments on the basis of research productivity, this phenomenon is relatively new in tourism research. This paper develops a conceptualized ranking scheme of academic ...
Konaklama İşletmelerinde Kadın ve Erkek Yöneticilerin Cinsiyet Ayrımcılığına Karşı Tutumlarının Karşılaştırılması
(2008)
Kariyerinde ilerlemek isteyen kadın çalışanın erkek meslektaşına oranla daha fazla güç harcamak zorunda olduğu bilinmektedir. Bunun yanı sıra kadın çalışanlar, çalıştıkları organizasyonlarda çok sayıda ve çeşitli cinsiyet ...