Tüketicinin güçlendirilmesi: kuramsal çerçeve ve internetin etkisi
View/ Open
Access
info:eu-repo/semantics/openAccessDate
2019Author
Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi
0000-0001-7207-0559
Tekin, Dilşad
Metadata
Show full item recordCitation
Tekin, D . (2019). Tüketicinin Güçlendirilmesi: Kuramsal Çerçeve ve İnternetin Etkisi. Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , 1 (1) , 107-115 .Abstract
Bu çalışmada, tüketicinin güçlendirilmesi kavramı, alanyazındaki farklı bakış açıları ile tartışılarak
kuramsal bir çerçeve çizilmeye çalışılmıştır. Çalışmanın amacı, bu kavramın dijitalleşme ile birlikte
değişen tüketici yapısı ve internet ile dönüşümünü inceleyerek bu alanla ilgili yapılacak çalışmalara
öncülük etmektir. In this study, the concept of consumer empowerment is discussed with different perspectives in the
literature and a theoretical framework is drawn. The aim of this study is to analyze the changing
consumer structure and the transformation of this concept with digitalization & internet and to
pioneer further studies in this field.
Source
Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi DergisiVolume
1Issue
1Collections
- Cilt :1 Sayı (1) [6]
- Makale Koleksiyonu [45]
- TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu [3512]