Mobil öğrenme: eğitim ve öğrenimin dönüşümü
View/ Open
Access
info:eu-repo/semantics/openAccessDate
2015Author
Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi
Kılınç, Hakan
Metadata
Show full item recordCitation
Kılınç, H. (2015). Mobil öğrenme: eğitim ve öğrenimin dönüşümü. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 1 (4), 132-138.Abstract
Editörlüğünü Athabasca Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi’nde öğretim üyesi olan Mohamed Ally’nin yaptığı Mobil
Öğrenme: Eğitim ve Öğrenimin Dönüşümü (Mobile Learning: Transforming the Delivery of Education and Training) kitabı 3
ana bölüm ve 13 alt bölümden oluşmaktadır. Kitabın birinci ana bölümü, mobil öğrenmenin mevcut durumu hakkında bilgiler
veren ve mobil öğrenme çerçevesi için bir model sunan iki alt bölümden meydana gelmiştir. Kitabın ikinci ana bölümü ise mobil
öğrenme üzerine yapılmış olan araştırmaların oluşturduğu dört alt bölümden oluşmaktadır. Üçüncü ana bölüm de ise, farklı
içeriklerde ve farklı konu alanlarında yapılmış olan çeşitli mobil öğrenme uygulamalarını sunan yedi alt bölüm bulunmaktadır.
Kitabın sonunda okuyucular, bir dizin ve teknik terimlerin yer aldığı kullanışlı bir sözlük bulmaktadır. Mobile Learning: Transforming the Delivery of Education and Training, edited by Mohamed Ally from the Centre for Distance
Education at Athabasca University. The book comprises three parts with 13 chapters. Part 1 includes two chapters that deals with
theoretical foundations and provides an overview of the current state of mobile learning. Part 2 includes four chapters that report
on research into mobile learning, and part 3 includes seven chapters that presents various examples of the application of mobile
learning in different contexts and subject areas. At the end of the book the reader finds an index and a helpful glossary with
technical terms.
Source
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları DergisiVolume
1Issue
4Collections
- Cilt :1 Sayı (4) [8]
- Makale Koleksiyonu [195]