Kişisel öğrenme ortamının İngilizce öğreniminde kullanımı
Göster/ Aç
Erişim
info:eu-repo/semantics/openAccessTarih
2018Yazar
Anadolu Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu
0000-0002-3447-2722
Göksel, Nil
Üst veri
Tüm öğe kaydını gösterKünye
Göksel, N. (2018). Kişisel öğrenme ortamının İngilizce öğreniminde kullanımı. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 4 (3), 16-22.Özet
21. yüzyıl öğrenmesinin gerekliliği, yeni eğitim teknolojilerini sürekli takip edebilen ve etkili öğrenenler olma adına mevcut
bilgi birikimini arşivleyebilen öğrenenlere dönüşmektir. Kişisel Öğrenme Ortamları, bu bağlamda, kullanıcıların öğrenme
gereksinimleri için etkili bir eğitim aracı olarak kullanılabilir. Öğrenme gereksinimlerine yönelik bireylerin tasarladıkları bir
araç koleksiyonu olarak, Kişisel Öğrenme Ortamları, öğrencilerin öğrenme deneyimlerine ait etkinlikleri yerine
getirebilecekleri ve öğrenme arşivlerini oluşturabilecekleri, yönlendirebilecekleri ve paylaşabilecekleri zenginleştirilmiş
alanlar haline gelmiştir. Bu bağlamda, bu çalışmanın en çarpıcı yönü, Kişisel Öğrenme Ortamlarının açık ve uzaktan
öğrenmede nasıl kullanıldığına dikkat çekmektir. Yazar ayrıca, yabancı dil olarak İngilizce öğrenme konusunu yer imlerindeki
tasarımların örneklerini vererek açıklamaktadır. The necessity of learning for the 21st century is to transform into the learners who can keep up with new educational
technologies and archive existing knowledge in order to become effective learners. Personal Learning Environments, in this
regard, can be used as an educational tool for meeting the learning needs of users. As a collection of tools designed by
individuals for their learning needs, Personal Learning Environments have become enriched areas where learners can perform
activities related to their learning experiences and where they can create, direct and share their learning archives. In this
connection, the most striking point of this work is to drive the attention on how Personal Learning Environments are used in
open and distance learning. The author also makes several remarks on English as a foreign language learning by giving
examples of bookmark designs.
Kaynak
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları DergisiCilt
4Sayı
3Bağlantı
https://hdl.handle.net/11421/24926Koleksiyonlar
- Cilt :4 Sayı (3) [11]
- Makale Koleksiyonu [50]