Yükseköğretimde e-öğrenme ve engellilik
View/ Open
Access
info:eu-repo/semantics/openAccessDate
2018Author
Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi
Arı, Süleyman
Metadata
Show full item recordCitation
Arı, S. (2018). Yükseköğretimde e-öğrenme ve engellilik. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 4 (2), 235-243.Abstract
Jane Seale, Yüksek Öğretimde e-öğrenme ve engellilik adlı (e-Learning and Disability in Higher Education: accessibility research
and practice, 2006) yapıtında ortaya koyduğu projesiyle eleştirel engellilik çalışmaları teorisine ve pratiğine katkıda bulunmayı
amaçlamaktadır. Seale bu yapıtında sunduğu eğitim paradigmasıyla engelliler ve dezavantajlılar için bir eğitim modeli
önermektedir. Seale’nin ünite 1’de ifade ettiği gibi, bu kitabın temel amacı “Birçok araç ve yöntemin olmasına rağmen
uygulayıcılar erişilebilirlik konusunda neden hala bir çığır açacak buluşa ihtiyaç duymaktadırlar?”sorusuna yanıt aramaktadır. Jane Seale aims to contribute to the theory and practice of critical disability studies with the project (e-Learning and Disability in
Higher Education: accessibility research and practice, 2006). Seale offers a training model for disabilities and disadvantages
through its educational paradigm. As Seale expresses in unit 1, the main purpose of this book is "Why do practitioners still need
breakthroughs in accessibility, even though there are many tools and methods?"
Source
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları DergisiVolume
4Issue
2Collections
- Cilt :4 Sayı (2) [16]
- Makale Koleksiyonu [195]