Facebook’ta bulunma amacı ve facebook reklamlarına duyulan ilgi arasındaki ilişki
Citation
Torlak, Ö, Ay, U. (2014). Facebook’ta bulunma amacı ve facebook reklamlarına duyulan ilgi arasındaki ilişki. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 14 (4), 83-94.Abstract
Bu araştırmada Facebook’ta bulunma amaçları ile
Facebook reklamlarına duyulan ilgi arasında bir ilişki
olup olmadığı ölçülmüştür. Bu amaçla internet üzerinden 283 kişiye anket uygulanmıştır. Araştırmanın bulguları Facebook’ta bulunma amaçları olarak tanımlanan “sosyal arama” ve “sosyal tarama” değişkenleriyle
Facebook reklamlarına duyulan ilgi arasında anlamlı
ilişkiler olduğunu destekler niteliktedir. This study aims to determine whether or not there is
a relationship between interest with Facebook ads and
purpose of using Facebook. The survey was applied to
283 people on internet for this purpose. The findings
of research confirm relationship between interest with
Facebook ads and “social searching” and “social browsing” defining as purposes of using Facebook.
Source
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler DergisiVolume
14Issue
4Collections
- Cilt.14 Sayı.4 [12]