Cilt: 8 Sayı (1)
Recent Submissions
-
İlkokul öğretmenleri Covid-19 pandemi deneyimlerine dayalı olarak uzaktan eğitim ve yüz yüze eğitimi nasıl karşılaştırıyorlar?
(Anadolu Üniversitesi, 2022)Covid-19 pandemisi sürecinde İlkokul öğretmenleri uzaktan eğitime acil bir geçiş yaşamış ve çeşitli güçlüklerle yüzleşmişlerdir. Bu da öğretmenlerin hem uzaktan eğitime hem de yüz yüze eğitime ilişkin algılarında değişim ... -
Üniversite-okul ortaklığı
(Anadolu Üniversitesi, 2022)Öğretmenlerin profesyonel gelişiminin bir ayağı olan üniversite okul ortaklığı ülkemizde az değinilen ve pratik olarak az uygulanan bir konudur. Değerlendirmeye konu olan kitap tam da bu noktaya eğilmektedir. Öğretmenlerin ... -
Yükseköğretimde kalite güvencesi ve akreditasyon: Açık ve uzaktan eğitim
(Anadolu Üniversitesi, 2022)21. yüzyılda bilgi ve teknoloji alanındaki hızlı gelişmeler ve değişmeler toplumu her alanda değişime zorlamaktadır. Dijital dönem olarak adlandırılabilecek bu dönemde toplumların kendilerini geliştirmeleri elzem gözükmektedir. ... -
Ortaokul öğrencilerinin bilişim teknolojileri öz-yeterlik algıları ile bilişim teknolojileri ve yazılım dersine yönelik görüşlerinin belirlenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2022)Günümüz çocukları teknoloji ile çok küçük yaşlarda tanışmaya başlamış olmalarına rağmen teknoloji kullanımları günlük kullanım becerileri ile sınırlı kalmaktadır. Türkiye’de 2013 yılından itibaren beşinci ve altıncı ... -
Uzaktan öğrenenler tarafından üretilen YouTube videolarında akran desteğini keşfetmek
(Anadolu Üniversitesi, 2022)Öğrenme sürecinde güçlüklerle karşılaşan uzaktan öğrenenlerin başvurdukları destek kaynaklarından biri de akranlarıdır. Bilgi ve deneyim sahibi öğrenenlerin arkadaşlarına çeşitli konularda yardım etmesiyle gerçekleşen akran ... -
Tartışma forumlarının açık ve uzaktan öğrenme ortamlarında kullanılabilirliği ve bir ölçme-değerlendirme kriteri olarak değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2022)Çevrimiçi öğrenme ortamları; öğrenme materyallerine erişme, içerik, öğretici ve öğrenenler ile etkileşme; öğrenme sürecinde öğrenene destek olma, bilgiyi elde etmek için kişisel anlamı yapılandırma ve öğrenme deneyimini ...