Açık ve uzaktan muhasebe eğitiminin sürdürülebilirliği ve Covid-19 pandemi deneyimi
View/ Open
Access
info:eu-repo/semantics/openAccessDate
2023Author
Anadolu Üniversitesi
0000-0003-3676-3811
Kaya, Ergün
Metadata
Show full item recordCitation
Kaya, E. (2023). Açık ve uzaktan muhasebe eğitiminin sürdürülebilirliği ve Covid-19 pandemi deneyimi. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 9 (1), 408-431.Abstract
Muhasebe eğitiminin sürdürülebilirliği için açık ve uzaktan eğitim olanaklarından yararlanma durumunu ortaya koymayı amaçlayan bu çalışmada Covid19 Salgını dönemindeki uygulamalar incelenmiştir. Araştırmada yararlanılan veriler literatür taraması ve kurumsal web sayfalarından toplanmış, ayrıca YÖK Dersleri Platformu incelenmiş ve bu yolla sağlanan katkı belirlenmiştir. Covid19 Pandemisi ile örgün eğitimde yaşanan aksaklıkların giderilmesinde, açık ve uzaktan eğitim sistemlerinin öğrenme ortam ve malzemeleriyle sağlanan destek bu katkıyı açıkça ortaya koymaktadır. Hızlı dönüşümlerin yaşandığı dijital çağda, örgün eğitimde uzaktan eğitim yöntemlerinin kullanımı da yaygınlaşmaktadır. Eğitim kurumlarında ve muhasebe mesleğinde yaşananlar, muhasebe eğitiminde açık ve uzaktan eğitim olanaklarından daha çok yararlanmayı gerektirmektedir. Muhasebe eğitiminde açık ve uzaktan eğitimden yararlanma olanaklarının geliştirilmesi, özellikle ölçme-değerlendirme ile ilgili iyileştirmelerin yapılması ve kurumsal iş birliğine önem verilmesi gerekmektedir.
Source
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları DergisiVolume
9Issue
1Collections
- Cilt: 9 Sayı (1) [19]