Adapazarı Meslek Yüksekokulu internet destekli bilgi yönetimi önlisans programının değerlendirilmesi
Abstract
Hızla gelişen teknoloji ve buna paralel değişen toplum talepleri karşısında bu talepleri karşılamak gelişime açık eğitim programları sayesinde gerçekleşmektedir. Eğitim programları, eğitimin planlı ve kontrollü bir süreç olmasını sağlamaktadır. Uygulanan bir eğitim programı, toplum taleplerini karşılamalıdır. Bunun içindir ki program kendini sürekli yenilemeli geliştirmelidir. Programa kendini yenileme ve geliştirme şansını veren vazgeçilmez tamamlayıcıların arasında programların değerlendirilmesi çalışmaları gelmektedir. Değerlendirme çalışmalarının sonucunda, elde edilen kanıtlar doğrultusunda sunulan önerilerin uygulamaya yansıtılması, programın gelişimini, verimini olumlu yönde etkileyecektir. Bu araştırmanın amacı; Adapazarı Meslek Yüksek Okulu İnternet Destekli Bilgi Yönetimi Önlisans Programını, amaç, çevrimiçi ders içeriği, kitap içeriği, danışman öğretim elemanı, eğitim ve iletişim araçları, süreç ve yöntem, değerlendirme boyutlarında ele alıp programı öğrenci görüşüne dayalı olarak değerlendirmektir. Bu amaçla, 2002/2003 eğitim öğretim yılında programa devam etmekte olan öğrencilerin tümüne bir anket uygulanarak görüşleri alınmıştır. Elde edilen verilere göre, ögrencilerın görüşlerinin genelde olumlu olduğu anlaşılmaktadır.
Collections
- Tez Koleksiyonu [69]