Ara
Toplam kayıt 15, listelenen: 1-10
Kadın Tüketicilerce Yönelik Pazarlama Stratejileri
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Günümüzde kadınların ekonomik yasama daha fazla katılmaları onlara satın alma gücü
sağlamaktadır. Bu güç aile satın alımlarının yanında kendileri için de satın alma imkanını kadınlara
vermektedir. Kadınlar kromozom, ...
Örgütsel Sinisizm: Eskişehir Ve Alanya’daki Otel İşletmelerinde Bir Uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Küreselleşme, yoğun rekabet ortamı, teknolojide görülen baş döndürücü yenilikler örgütleri etkilerken; işletme birleşmeleri ve satın almalar, isletmelerin yeniden yapılanma, küçülme, hiyerarşik kademelerin azaltılması ...
İlköğretim Beşinci Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersi Tutum Ölçeğinin Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışmaları
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Öğrenmeyi etkileyen en önemli duyuşsal özelliklerden biri olarak nitelendirilen tutum, bireylerin öğrenmelerini
olumlu ya da olumsuz yönde etkileme gücüne sahiptir. Fen ve Teknoloji dersi, bireyleri bilişsel yönden ...
Bireysel Müşteriler Tarafından Algılanan Elektronik Hizmet Kalitesi
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Elektronik hizmetler (e-hizmetler), birçok yönden geleneksel türdeşlerinden farklı oldukları için
halihazırda kullanılmakta olan hizmet kalitesi modelleri, algılanan e-hizmet kalitesi kavramını açıklamakta
yetersiz ...
Yeni Karapara Aklama Yöntemleri Olarak Akıllı Kartlar ve Internet
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Tüm ülkelerin ekonomik, siyasi ve sosyal yapısı açısından bir tehdit unsuru olan kara para aklama
faaliyetleri giderek artış göstermektedir. Özellikle globalleşme, iletişim ve yeni ödeme teknolojilerindeki
gelişmeler ...
Değer Temelli Fiyatlama: Ürünün Tüketici Değer Algısına Göre Fiyatlanması
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Bu çalışmanın amacı, uygulamada deşer temelli fiyatlama yönteminin kullanımına ilişkin içerikler
sunmaktır. Pazarlamacılar her zaman pazarlama karması elemanlarından biri olan fiyatlamaya daha
az önem vermişlerdir. Oysaki ...
Is The Turkish Tourism Sector Index Efficient?
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Investors who trade tourism companies’shares should take into consideration not just the technical
and fundamental analyses but also the efficiency of the market in the meaning of the Efficient Market
Hypothesis (EMH). ...
Öğrencilerin Okuma Ve Kütüphane Kullanma Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Çalışmanın amacı, Anadolu Üniversitesi Porsuk Meslek Yüksekokulu Çocuk Gelişimi Programı öğrencilerinin okuma ve üniversite kütüphanesini kullanma alışkanlıklarını ortaya koymaktır. Araştırmaya 100 öğrenci katılmıştır. ...
Tüketim Alışkanlıklarındaki Değişimler Ve Bu Değişimlerin Alışveriş Mekanlarına Etkisinin Eskişehir Örneğinde İrdelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Tüketim süreçleri ve tüketim alışkanlıklarında ortaya çıkan dönüşümler, kent mekanı açısından
önem taşır. Bu değişimlerin en iyi gözlemlenebileceği yerler ise, kentlerin alışveriş mekanlarıdır. Günümüzde
biraz da eleştirel ...
Reklamveren Reklam Ajansından Niye Ayrılır? Türkiye’nin En Büyük Reklamverenleriyle Anket Çalışması
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Türkiye’de reklam veren-reklam ajansı ayrılıklarının nedenlerine ilişkin çok az sayıda araştırma
bulunmaktadır. Reklam verenin ajansından ayrılma kararında kullandığı ölçütleri ortaya çıkarmak amacıyla
Türkiye'nin en çok ...