Ara
Toplam kayıt 15, listelenen: 1-10
Turizm İsletmelerinde Duygusal Çaba Faktörlerinin İşe Alma Sürecinde Kullanılması Üzerine Bir Araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Hizmet endüstrisinde faaliyet gösteren işletmelerde çalışanlar sadece entelektüel ve fiziksel özellikleriyle değil,
duygusal özellikleriyle de ise katılmaktadırlar. Bu nedenle, doğru duyguları göstermek veya duygusal çaba ...
Eğitim Hizmetlerinin Pazarlanmasında Hizmet Kalitesinin Ölçümü Ve Algılanan Hizmet Kalitesi İle Öğrenci Memnuniyeti Arasındaki İlişki
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Günümüzde, üzerinde durulması gereken en önemli konulardan biri kaliteli eğitimdir. Kaliteli bir
eğitim için ise, eğitim hizmetlerini alan örgencilerin beklentilerini ve algılamalarını çok iyi anlamak gerekmektedir.
Bu ...
Yeni Karapara Aklama Yöntemleri Olarak Akıllı Kartlar ve Internet
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Tüm ülkelerin ekonomik, siyasi ve sosyal yapısı açısından bir tehdit unsuru olan kara para aklama
faaliyetleri giderek artış göstermektedir. Özellikle globalleşme, iletişim ve yeni ödeme teknolojilerindeki
gelişmeler ...
Kadın Tüketicilerce Yönelik Pazarlama Stratejileri
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Günümüzde kadınların ekonomik yasama daha fazla katılmaları onlara satın alma gücü
sağlamaktadır. Bu güç aile satın alımlarının yanında kendileri için de satın alma imkanını kadınlara
vermektedir. Kadınlar kromozom, ...
Tüketim Alışkanlıklarındaki Değişimler Ve Bu Değişimlerin Alışveriş Mekanlarına Etkisinin Eskişehir Örneğinde İrdelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Tüketim süreçleri ve tüketim alışkanlıklarında ortaya çıkan dönüşümler, kent mekanı açısından
önem taşır. Bu değişimlerin en iyi gözlemlenebileceği yerler ise, kentlerin alışveriş mekanlarıdır. Günümüzde
biraz da eleştirel ...
İlköğretim Beşinci Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersi Tutum Ölçeğinin Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışmaları
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Öğrenmeyi etkileyen en önemli duyuşsal özelliklerden biri olarak nitelendirilen tutum, bireylerin öğrenmelerini
olumlu ya da olumsuz yönde etkileme gücüne sahiptir. Fen ve Teknoloji dersi, bireyleri bilişsel yönden ...
Türkiye’de Bütçe Açığı, Parasal Büyüme Ve Enflasyon Arasındaki İlişkinin Ekonometrik Analizi: 1992–2006
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Bütçe açıkları, parasal büyüme ve enflasyon arasındaki ilişkiyi inceleyen ampirik araştırmalarda
bu değişkenler arasında olası bir ilişkinin varlığı konusunda tam bir görüş birliği bulunmamaktadır.
Ancak ampirik ...
Değer Temelli Fiyatlama: Ürünün Tüketici Değer Algısına Göre Fiyatlanması
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Bu çalışmanın amacı, uygulamada deşer temelli fiyatlama yönteminin kullanımına ilişkin içerikler
sunmaktır. Pazarlamacılar her zaman pazarlama karması elemanlarından biri olan fiyatlamaya daha
az önem vermişlerdir. Oysaki ...
Öğrencilerin Okuma Ve Kütüphane Kullanma Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Çalışmanın amacı, Anadolu Üniversitesi Porsuk Meslek Yüksekokulu Çocuk Gelişimi Programı öğrencilerinin okuma ve üniversite kütüphanesini kullanma alışkanlıklarını ortaya koymaktır. Araştırmaya 100 öğrenci katılmıştır. ...
Sosyal Ağ Özellikleri Bakış Açısıyla Sosyal Sermaye Ve Bilgi Yaratma İlişkisi: Akademisyenler Üzerinde Yapılan Bir Alan Araştırması
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Sosyal sermaye, örgütlerin rekabet etmeleri ve yeni üretim sistemlerine uyum sağlamaları için en
temel ihtiyaç olan bilgi yaratma ve yenilik üzerinde olumlu bir etkiye sahiptir. Yapısal, ilişkisel ve bilimsel
sosyal ...