Okulöncesi eğitim kuramlarına devam eden ve etmeyen çocukların ilköğretim birinci sınıfta sosyal gelişim açısından öğretmen görüşüne dayalı olarak karşılaştırılması
Özet
Okulöncesi eğitim olarak adlandırılan 0-6 yaş arası dönem, çocuğun oldukça hızlı geliştiği ve öğrenmeye açık olduğu bir dönem olması bakımından son derece önemlidir. Bu dönemde çocuklara temel davranış ve alışkanlıklar kazandıran ve onların her yönden gelişmesini sağlayan okulöncesi eğitim kurumlarının önemi yadsınamaz. Okulöncesi eğitim kurumlan, uyguladığı programlarla çocukların bedensel, bilişsel, dil, duygusal ve sosyal gelişimlerini desteklenmekte ve onların ilköğretime hazırlamaktadır. Bu araştırma ile okulöncesi eğitim kurumlarına devam eden ve etmeyen çocukların ilköğretim birinci sınıfta sosyal gelişim açısından öğretmen görüşüne dayalı olarak karşılaştırılmasının yapılması amaçlanmıştır.
Bağlantı
https://hdl.handle.net/11421/3307
Koleksiyonlar
- Tez Koleksiyonu [315]