Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorSelen, Nevin
dc.contributor.authorBalcı, Tahir
dc.date.accessioned2015-06-29T12:00:58Z
dc.date.available2015-06-29T12:00:58Z
dc.date.issued1987
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/4023
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 8532en_US
dc.description.abstractBu araştırmada, Almanca öğrenen Türk öğrencilerin, anadilleri olan Türkçe'nin özelliklerini Almanca'ya aktarmaları konusu incelenmiştir. İncelenme, sözcük anlamlarının anadilden amaç dile aktarılımını ele almaktadır. Bu amaçla Almanca ve Türkçe'deki bazı sözcüklerin anlam açısından gösterildikleri farklılıklar, sözcükler karşılaştırılarak ortaya konmaktadır. İncelenen sözcükler, Dicle Üniversitesi Eğitim Fakültesi Alman Dili Eğitimi Anabilim Dalında okuyan öğrencilerin yazdıkları kompozisyonlardır; yaptıkları çevirilerden ve uygulanan çeşitli testlerden derlenen cümlelerde yer alan sözcüklerdir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectAlman dilien_US
dc.subjectÖğretimen_US
dc.subjectYükseköğretimen_US
dc.titleLexikalische interferenzfehleren_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentEğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpage78 s.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster