Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorTuran, Ümit Deniz
dc.contributor.authorCan, Abdullah
dc.date.accessioned2014-07-02T17:08:50Z
dc.date.available2014-07-02T17:08:50Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/4135
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 151582en_US
dc.description.abstractBu çalışma Türk öğrencilerin İngilizce kılıcısız geçişsiz eylemleri nasıl kullandıklarını ve bu eylemleri kullanırken ne tür hatalar yaptıklarını ortaya koymayı amaçlamaktadır. Ayrıca bu çalışmada, bu tür eylemlerin özellikleri, diğer geçişsiz eylemlerden farklılıkları ve bu farklılıkların dilbilgisinin çeşitli alanlarına yansıması, Chomsky (1981)'nin "Yönetim ve Bağlama Kuramı" çerçevesinde tartışılmaktadır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİngiliz dili -- Dilbilgisi -- Öğretimen_US
dc.titleThe use of ergative verbs by Turkish learners of Englishen_US
dc.title.alternativeKılıcısız geçişsiz eylemlerin Türk öğrenciler tarafından kullanılması.en_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentEğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageXVI, 172 y. : resim.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster