Yayın tarihi için Sayı: 18 listeleme
Toplam kayıt 28, listelenen: 21-28
-
İstatistiksel Kalite Kontrol U Yönetim Metodolojisine Dönüştüren Kalite Gurusu W. Edwards Deming
(Anadolu Üniversitesi, 2001)W. Edwards Deming geçtiğimiz yüzyılın en önemli kalite gurularının arasındadır. Deming’in Japonya’da yaptığı kalite geliştirme ve iyileştirme çalışmaları tüm dünyanın dikkatini çekmiş, günümüz çağdaş kalite iyileştirme ... -
Eğitim Öğretimde Yeni Bir Yaklaşım: Yaratıcı Drama
(Anadolu Üniversitesi, 2001)Yaparak, yaşayarak öğrenmeye dayalı eğitim-öğretim etkinliklerinin bireyi özgür ve özgün düşünce geliştirmeye yönlendirdiği düşünülmektedir. Yaratıcı düşüncelere sahip bireylerden oluşmuş toplumların varlığı ise izledikleri ... -
Sözlü Tarih ve Belgesel Sinema
(Anadolu Üniversitesi, 2001)Sözlü tarih yöntemi tarih biliminde, sosyolojide, antropolojide, folklor araştırmalarında sıkça başvurulan bir yöntemdir. Aslında tarih kadar eski olan bu yöntemin ‘Sözlü Tarih’ terimi ile anılıyor olması yeni bir olgudur. ... -
Uzaktan Eğitimde Televizyonun Yeri ve Açıköğretim Fakültesi Örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2001)Uzaktan eğitimde öğrenme yollan ve nitelik teknolojik gelişmelerle yakından ilintilidir. Görsel ve işitsel bir araç olan televizyon yayınlarının ülkenin her yanma ulaşabilmesi, televizyonun araç olarak kolay erişilebilir ... -
Onlıne Çevrimiçi Eğitim ve İşbirliği Takımlarına Dayalı Öğrenme
(Anadolu Üniversitesi, 2001)Çağımız toplumlarında yaşanan hızlı değişim süreci, eğitim sistemlerinin mevcut olanaklarıyla etkili, verimli ve çekici bir öğretim gerçekleştirmelerini alabildiğine zorlaştırmıştır. Bunun sonucunda, yeni teknolojilerin ... -
Halkla İlişkilerin Tanımı, Boyutları ve Etki Alanları
(Anadolu Üniversitesi, 2001)Bu yüzyılın modem başlangıcından beri halkla ilişkiler, kendi yarattığı bir kimlik krizinden tedirgin olmuştur. Halkla ilişkiler, hem teori hem uygulama alanında, temel amacı, baskın anlamı, eğimi ya da altında yatan ... -
İlanattan İnternete: Türkiye’de Reklamcılık
(Anadolu Üniversitesi, 2001)Bundan yüzyıllar önce halka yapılan duyurular şeklinde gerçekleştirilen reklamcılık, gelişen teknoloji, yaratıcılığın sınır tanımaz ilerleyişi ile hızına internetle devam ediyor. Reklam tarihi, teknolojiden olduğu kadar ... -
Kurumsal Kimlik, Kurumsal Kültür ve Kurumsal İmaj
(Anadolu Üniversitesi, 2001)Günümüzde kurumlar herşeyden önce toplumun karşısına çıktıkları görüntüleriyle algılanmaktadırlar. Kamuoyu ile doğrudan iletişimi gerçekleştiren de ‘kimlik, kültür ve imaj’ dır. Kimliğini, kültürünü oluşturamamış bir kurumun ...