Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorErgüven, Mehmet Sinan
dc.contributor.authorÖztel, Hilal
dc.date.accessioned2018-09-19T15:12:45Z
dc.date.available2018-09-19T15:12:45Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/7901
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 491461en_US
dc.description.abstractKurumsal imaj, kişilerin kurumlar hakkındaki çeşitli deneyimleri, duyumları ve izlenimleri sonucunda zihinlerinde oluşan görüntüdür. Gün geçtikçe artan rekabet ortamında, kuruluşların olumlu bir imaja sahip olmasının onlara rekabet ortamında tutunma ve ön plâna çıkma gibi fırsatlar sağlayacağı bilinmektedir. Bu durum üniversiteler ve diğer eğitim kurumları için de geçerlidir. Olumlu bir kurum imajı, üniversitelerin hedeflerine ulaşmalarını kolaylaştıracaktır. Bu sebeple toplumsal değişimlerde ve gelişmelerde önemli bir yeri olan üniversitelerin, tercih edilebilmesi ve bu sürecin sonunda ortaya kaliteli sonuçlar koyabilmesi için olumlu bir kurumsal imaja sahip olması gerekmektedir. Bu durumun önemini fark eden üniversiteler, kurumsal imajlarını oluştururken çeşitli iletişim araçlarının yer aldığı faaliyetler gerçekleştirmektedir. Yeni medya olarak hayatımıza giren sosyal medya kavramı, her geçen gün gelişmekte ve değişmektedir. Kurumlarda bir çok değişimin sebebi olan sosyal medya araçları, aynı zamanda onlara çeşitli imkânlar tanımaktadır. Bu imkânları fırsata çevirmek isteyen üniversiteler, yürüttükleri pazarlama, reklam ve halkla ilişkiler faaliyetlerinde sosyal medya araçlarını etkili ve aktif bir şekilde kullanmaya başlamışlardır. Böylelikle her alanda karşımıza çıkan sosyal medya araçları, üniversitelerin bünyesindeki yerini de almıştır. Bu çalışmada, kamu kuruluşlarında sosyal medya kullanımının kurumsal imaj açısından rolü, Anadolu Üniversitesi üzerine gerçekleştirilen bir alan araştırması ile incelenmektedir. Yapılan araştırma sonucunda, sosyal medya araçlarının kurumsal imaj açısından önemli bir yere sahip olduğu görülmektedir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectŞirket imajıen_US
dc.subjectÜniversite ve yüksekokullar -- Yönetim -- Türkiyeen_US
dc.titleKamu kuruluşlarında sosyal medya kullanımının kurumsal imaj açısından rolü : Anadolu Üniversitesi örneğien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageXVI, 147, [11] yaprak : resim + 1 CD-ROM.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster