İlkokul müdürlerinin, müdür yardımcılarının ve ilkokul öğretmenlerinin İlkokul müdürlerine ilişkin liderlik beklentileri ve gözlemleri
Abstract
Araştırmada önce örgütün gerekliliğine ve tanımına yer verilmiş, örgütün var olduğu her yerde yönetimin de birlikte olacağı belirtilerek tanımı yapılmıştır. Yönetimin önemli boyutlarından olan liderlik, problem durumu ortaya konurken özetlenmiştir. Ayrıca liderlik, eğitim yönetimindeki özelliğine uygun olarak ele alınmıştır.
Collections
- Tez Koleksiyonu [799]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
İlkokul 2. Sınıf İngilizce Öğretim Programının Değerlendirilmesi
Özüdoğru, Fatma; Adıgüzel, Cem Oktay (2015)Bu araştırmada ilkokul ikinci sınıf İngilizce öğretim programının değerlendirilmesi değerlendirme modelinden faydalanılarak tarama modelinde betimsel bir araştırma olarak tasarlanmıştır. Araştırma verileri tabakalama ... -
Değişmeyen Algılar, Değişmeyen Sorunlar: Öğrenci-Öğretmen-Veli Bağlamında İlkokul Görsel Sanatlar Dersi
Çakmak, Nurgül; Türkcan, Burçin (Anı Publishing, 2019)Bu araştırmanın amacı, öğrenci, öğretmen ve velilerin görüşleri doğrultusunda ilkokul Görsel Sanatlar dersinin incelenmesidir. Araştırmada, nitel araştırma yaklaşımı çerçevesinde olgubilim araştırma deseni kullanılmıştır. ... -
İlkokul Öğrencilerinin Kendi Kendine Öğrenme Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Öğretici Destekli Bir Model (İÖDKKÖM) Önerisi
Küçüker, Feryal Gülten; Selvi, Kıymet (2016)Bu araştırmada ilkokul 1.-4.sınıf öğrencilerinin kendi kendine öğrenme (KKÖ) becerilerinin geliştirilmesi ve ilkokul 4.sınıflar için öğretici destekli bir kendi kendine öğrenme modelinin (İÖDKKÖM) tasarlanması amaçlanmıştır. ...