Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorTenekecioğlu, Birol
dc.contributor.authorKahvecioğlu, Recep
dc.date.accessioned2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.available2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/9174
dc.descriptionTez (doktora) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 164460en_US
dc.description.abstractGünümüzde uluslararası çevre koşullarında ve rekabet koşullarında oluşan değişiklikler, Dondurulmuş Meyve-Sebze Sektörü'nü de diğer işletmelerde olduğu gibi etkilemektedir. Gelecekte uluslararası pazar ve rekabet koşullarına hazırlıklı olmayan Dondurulmuş Meyve-Sebze Sektörü'nü büyük zorluklar beklemektedir. Dondurulmuş Meyve-Sebze Sektörü'nün uluslararası pazarlardaki bütün gelişmeleri ve olasılıkları değerlendirerek, sürekliliklerini sağlayabilmeleri açısından, uluslararası pazarlara yönelik stratejik ihracat' pazarlama planlamaları yapmaları gerekmektedir. Bu tezde,' uluslararası pazarlara yönelik stratejik ihracat pazarlama planlamasının aşamaları, Dondurulmuş Meyve-Sebze Sektörü'ne uygulanmaktadır. Bunlar; *Dondurulmuş Meyve-Sebze Sektörü'nün misyonunun belirlenmesi ve mevcut durumunun değerlendirilmesi ve çevre. *Dondurulmuş Meyve-Sebze Sektörü'nde pazarlama amaçlarının tasarlanması ve pazarlama stratejilerinin oluşturulması. *Dondurulmuş Meyve-Sebze Sektörü'nde pazarlama etkinliklerinin değerlendirilmesidir. Türkiye'de Dondurulmuş Meyve-Sebze Sektörü'nde yer alan işletmelere yönelik yapılan bu araştırma ile uluslararası pazarlara yönelik stratejik ihracat pazarlama planlamasına işletme yöneticilerinin yaklaşımları ortaya konulmaya çalışılmıştır. Bu çalışmada verilerin işlenmesinde, SPSS (Statistica/ Programming for Social Scientist) programı kullanılmış, veriler arasındaki ilişkilendirmede parametrik olmayan test/erden Ki-Kare analizi uygulanmıştır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDondurulmuş gıdalaren_US
dc.subjectStratejik pazarlamaen_US
dc.subjectDondurulmuş gıda sanayii -- Pazarlamaen_US
dc.titleDondurulmuş meyve ve sebze ihracatında stratejik pazarlama planlaması ve bir uygulamaen_US
dc.typedoctoralThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageXV, 265 y. : resim.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster