2008 finansal krizi öncesi ve sonrasında halka ilk kez arz edilen hisse senetlerinin fiyat performansları ve düşük fiyatlama olgusu: İMKB'de bir uygulama
Abstract
Bu araştırmanın amacı Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi (İ.İ.B.F.)’nin ve Mühendislik-Mimarlık Fakültesi (M.M.F.)’nin örgütsel kimliklerini betimlemek ve böylelikle örgütsel kimlik anlamında her iki fakültenin benzer ve farklı yönlerini keşfetmektir. Araştırma kapsamında her iki fakültenin örgütsel kimliği fenomenografik bir yaklaşımla iç paydaşların algılarına odaklanılarak betimlenmiştir. Her iki fakültenin örgütsel kimliklerini detaylı olarak betimleyebilmek için araştırma süreci niteliksel durum çalışmaları şeklinde tasarlanmıştır. Araştırmanın veri elde etme süreci belge ve görüntü kayıtlarıyla desteklenen yarı yapılandırılmış görüşmelerle gerçekleştirilmiştir. Araştırma sürecinde elde edilen bulgulara göreİ.İ.B.F.’ nin geçmişinden gelen geleneklere sıkı bir şekilde bağlı, açık ve uzaktan öğretim odaklı, eğitim yönelimli, dış paydaşlarıyla zayıf ilişkileri olan, en iyinin bir alt seviyesinde konumlanmış bir fakülte olarak algılandığı, M.M.F.’nin ise Anadolu Üniversitesi’ni yeni bir fakültesi, akredite olmuş, araştırma yönelimli, konum itibariyle uzak, sosyal boyutu gelişmemiş, üniversite sanayi işbirliklerini geliştirme çabasında olan, alanında öne çıkmış diğer fakülteleri takip eden bir fakülte olarak algılandığı saptanmıştır.
Collections
- Tez Koleksiyonu [799]